Re: Europo! - Noworocznie...

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 6 Jan 2018 18:24:02 -0800 (PST)
Subject: Re: Europo! - Noworocznie...
From: j...@o...pl

W dniu poniedziałek, 1 stycznia 2018 13:24:43 UTC+1 użytkownik i...@g...pl

> i błogosławiona.
>
> O Pani nasza,
> Orędowniczko nasza,
> Pośredniczko nasza,

bardzo piekne i wartosciowe.

> Pocieszycielko nasza.

odjac mozna sobie cos od ust.
powiem ci cos iksekus:
ja tez w pewnym momencie chcialem/moglem/pragnalem przejac role Pocieszyciela
i nawet moglbym z Nim tak samo sie utozsamic,
jakbym byl Nim.
po 10-20 lATACH wiem, ze zadnych praw, tak naprawde, do tego nie mam.
Matka Boska, po tysiacleciach, powinna dawno juz to wiedziec.

jest prosta sprawa: nikomu nie pozwole odbierac tytulow
Aniolom, ktore im sa nalezne. chocby Kosciol Swiety
przyznal je komus innemu z cala swoja moca.

jacek

> Z Synem swoim nas
> pojednaj,
> Synowi swojemu nas
> polecaj,
> swojemu Synowi nas
> oddawaj.
>
> Amen.

przepraszam, ale pieprzycie glupoty, choc to piekna prosba.
wszakze o to chodzi, ze nawet Matka Boska nie ma po co Was pojednywac
z Synem Swoim, bo On od zawsze byl z ludzmi pojednany.

> "Pod opiekę Twojego miłosierdzia
> uciekamy się, o Matko Boża.
> Nie odrzucaj próśb,
> [które do Ciebie zanosimy]
> w naszych potrzebach,
> lecz zachowaj nas od niebezpieczeństwa,
> [Ty] jedynie czysta i błogosławiona".
>
> Najstarsza zachowana
> modlitwa maryjna (III w.)

chyba, ze o to ci chodzi, ze najstarsza,
to jakby zrozumiale, ze wlasciwa nie az tak do konca.

jednakze wspolczesnie tak samo sie modlicie,
i tak samo nie za bardzo wlasciwie.

jacek