Eurowizja

31. Data: 2014-05-12 14:28:17

Temat: Re: Eurowizja
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> " Elementem występu jest często także upodobnienie się do znanych kobiet
> estrady, czasem ich parodia."

Się czepiasz, albowiem: "Występy drag queens, będące częścią kultury
gejowskiej, odbywają się zazwyczaj w klubach gejowskich oraz paradach CSD."

Znaczy się, Eurowizja zmieniła charakter.

BTW wszyscy się czepiają, że Conchita nieogolona była a nikt nie zauważa, że
głos nienajgorszy ( jak dla mnie lepszy niż wrzeszcząca Cleo).

32. Data: 2014-05-12 21:00:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 May 2014 14:28:17 +0200, krys napisał(a):

> Się czepiasz, albowiem: "Występy drag queens, będące częścią kultury
> gejowskiej, odbywają się zazwyczaj w klubach gejowskich oraz paradach CSD."

Zwróciałm uwage i na to, spoko.

> Znaczy się, Eurowizja zmieniła charakter.

Raczej.

> BTW wszyscy się czepiają, że Conchita nieogolona była a nikt nie zauważa, że
> głos nienajgorszy ( jak dla mnie lepszy niż wrzeszcząca Cleo).

Może nie zależało owemu na eksponowaniu akurat głosu 333333333333333333-)

33. Data: 2014-05-12 21:20:00

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@g...com
W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 00:22:55 UTC+2 użytkownik Miriam napisał:
> Ikselka
> Ciekawy jest motyw kobiet występujących jako mężczyźni w teatrach na początku
wieku.

Wali mnie to, tecza jako symbol pedalstwa powstala w l. 60-70, teraz sodomici probuja
odwracac kota ogonem, ze to symbol ue, a to znow co innego, ze to wcale nie tak.
Ogolnie  rzna glupa.

Tęcza jest symbolem mostu do Boga, pojednania, ale jak ktoś ma obsesje seksualne a
takie ma kler, to dlatego następnie tacy degenaraci wszędzie widzą gejów , a głupie
tłuste buractwo łyka gówienka jak kotlety schabowe, jak przystało na chlewikowe
buractwo.

34. Data: 2014-05-12 21:22:34

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krys
To element kultury od zarania w teatrach był wystawiany, ale od kiedy tłuste buractwo
ma coś wspólnego z kulturą.?

35. Data: 2014-05-13 11:49:50

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miriam wrote:

> Krys
> To element kultury od zarania w teatrach był wystawiany, ale od kiedy
> tłuste buractwo ma coś wspólnego z kulturą.?

Jaki odbiorca, taka kultura:->

36. Data: 2014-05-13 15:05:13

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

> Jaki odbiorca, taka kultura:->

A przecież:
Piosenka to jest klinek na splinek
Na brzydki bliźniego uczynek
Na braczek rzucony na rynek
Na taki jakiś nie taki ten byt

Piosenka pomoże na wiele
Na co dzień jak i na niedzielę
Na to żebyś Ty patrzał weselej
Jej słowa, melodia i rytm

37. Data: 2014-05-13 17:02:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 May 2014 11:49:50 +0200, krys napisał(a):

> Jaki odbiorca, taka kultura:->

Eurospoko. Koko. Itetakie.
:-/

38. Data: 2014-05-13 19:46:29

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krys
No właśnie jaki odbiorca taka kultura, ryk zdziczałego buractwa komuna kiedyś pałą
rozwiązywała, bo nawet prądu w polscy by nie było, bo elektryfikacja przecież
wywoływała też fobie "dzentelmenów " z chlewa.

39. Data: 2014-05-14 10:58:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tiny.pl/q27n5

40. Data: 2014-05-14 11:05:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-13 11:49, krys pisze:

> Jaki odbiorca, taka kultura:->

Chyba od dawna nikt już nie ma złudzeń i nie nazywa Eurowizji
wydarzeniem kulturalnym? Występującym chodzi o to, by się (i ewentualnie
swój kraj) jakoś zaprezentować. Nawet oceny są podyktowane polityką i
wzajemnymi sympatiami narodowymi.

Ewa

Tak to z nami, katolikami...
Temat macierzyństwa przegapiłyście...