Eurowizja

41. Data: 2014-05-14 11:06:26

Temat: Re: Eurowizja
Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Ale co ty chcesz buraku ze wsi, co ludzie nie mają prawa do wystąpień w eurowizji i
to tak jak chcą się zaprezentować, bo wy buraki jesteście zaburzeni psychicznie? Wolę
jego oglądać niż ryj chorego buraka, którego gdyby komuniści nie pałowali to inność
prądu tak debilstwo przerażała, że pół polski by była niezelektryzowana. Ty popatrz
na siebie jaka jesteś ochydny wsiór i tego bym nie chciał oglądać.

42. Data: 2014-05-14 11:46:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 May 2014 02:06:26 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> [...]
na siebie jaka jesteś ochydny wsiór i tego bym nie chciał oglądać.

Patrzę na siebie z przyjemnością, a ty patrz na chłam, przecież to twoje
środowisko, to na co masz patrzeć.

43. Data: 2014-05-14 14:25:34

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Chamko jesteś tak obrzydliwa w swoim zachowaniu że oczy pękają.

44. Data: 2014-05-14 15:11:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 May 2014 05:25:34 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Ikselka
> Chamko jesteś tak obrzydliwa w swoim zachowaniu że oczy pękają.

Durniu, ty nie masz oczu - już dawno ci bielmo na nich urosło.

45. Data: 2014-05-14 15:20:13

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Jezus zaraz rzygnę, przez tak wstrętną babę mężczyźni mają traumy. Bo jednak obraz
kobiety jest szlachetny w psychice męskiej, mówie o mężczyznach a nie katolikach i on
mi pęka jak ciebie czytam, nagle franca się pojawia. Czyli właściwie to jest w tym
pomyłka logiczna, bo ty kobieta nie jesteś tylko burok przecież, pomyłka
klasyfikacji. I przestań się podszywać pod kobiety.

46. Data: 2014-05-14 15:34:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 May 2014 06:20:13 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> [...]
pomyłka logiczna, bo ty kobieta nie jesteś tylko burok przecież, pomyłka
klasyfikacji. I przestań się podszywać pod kobiety.

Cssso thhhy wieżżżżz o kobjjjjetthachchchc....

47. Data: 2014-05-14 15:45:06

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

To coś napisało Ikselka
> [...]

klasyfikacji. I przestań się podszywać pod kobiety.

Cssso thhhy wieżżżżz o kobjjjjetthachchchc....

Nie są wstrętne a ty jesteś, nie jest dziwne że Michał rzygał, weszłaś w jego obraz
pachnącej kobiety ze swoim smrodem, nie jest dziwne że chciał ciebie bić, dysonans
poznawczy, bolesne rozdwojenie, tak więc biciem chciał zabić twoje oszustwo że jesteś
kobieta.

48. Data: 2014-05-14 16:31:09

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-11 14:09, Ikselka pisze:
> Dnia Sun, 11 May 2014 13:35:41 +0200, zdumiony napisał(a):
>
> Ta parada beztalenci? Ależ toto na psy zeszło. kiedy przez przypadek mi się
> włączyło... OMG, ale szit!

Tia, przez przypadek, tak się tłumacz :)

--
Holy Bleble

49. Data: 2014-05-14 16:33:57

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-11 19:33, Ikselka pisze:

> A co! - "Mam Talent" mógł wygrać zblazowany mały Cyganek, którym podniecali

to też przez przypadek? :)

> się gremialnie oglądający to żałosne widowisko dorośli (wydawać by się

może też przez przypadek oglądali? :)

> mogło noramalni seksualnie), to i Eurowizję może transwestyta. Następni
> będą pedofile i pedały. A co, wszelka (niestety) odmienność czyni dziś
> sztukę :->

bez sensu, prawda? mogą przecież ciebie zapytać czy to sztuka, a ty już
im wyjaśnisz :)

--
Holy Bleble

Tak to z nami, katolikami...