FAQ grupy?

1. Data: 2006-05-26 12:08:15

Temat: FAQ grupy?
Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest jakieś FAQ tej grupy? Stworzyłem pewien nieduży program dla
dermatologów - dermatoskopistów i nie wiem czy wypada go tu
zareklamować.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

2. Data: 2006-05-27 18:04:28

Temat: Re: FAQ grupy?
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Andrzejewski pisze 26-05-2006 14:08:
> Czy jest jakieś FAQ tej grupy? Stworzyłem pewien nieduży program dla
> dermatologów - dermatoskopistów i nie wiem czy wypada go tu
> zareklamować.

ZTCW nie ma. Pisz tutaj.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2006-05-27 19:18:52

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <p...@n...sig> napisał w wiadomości

> ZTCW nie ma. Pisz tutaj.

W dawnych czasach FAQ grupy zaczęło powastawać.. ale zdechło to jakoś
śmiercią bliżej nieokreśloną ;)
Podjął się tego, o ile mnie pamięc nie myli, Marek Bieniek - ale
jego-podobnie jak i mnie -sto lat juz tu nie było :)

CJola

4. Data: 2006-05-27 19:33:27

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

C.Jola pisze 27-05-2006 21:18:
> W dawnych czasach FAQ grupy zaczęło powastawać.. ale zdechło to jakoś
> śmiercią bliżej nieokreśloną ;)

Dwa lata temu wg gugla

> Podjął się tego, o ile mnie pamięc nie myli, Marek Bieniek - ale
> jego-podobnie jak i mnie -sto lat juz tu nie było :)

Coraz krótsze te lata ;-)
Marek pisał tu dwa tygodnie temu.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

5. Data: 2006-05-28 10:38:03

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 May 2006 21:18:52 +0200, C.Jola wrote:

> [...]
> Podjął się tego, o ile mnie pamięc nie myli, Marek Bieniek - ale
> jego-podobnie jak i mnie -sto lat juz tu nie było :)

Dokładnie tak było:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

6. Data: 2006-05-28 10:39:26

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 May 2006 21:33:27 +0200, LM wrote:

> Dwa lata temu wg gugla

Miałem wtedy więcej czasu niż teraz... :|

7. Data: 2006-05-28 10:40:38

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie tak było:)

Jak widać, mimo starzenia się, pamięc jeszcze jako taka ;)

CJola

8. Data: 2006-05-28 19:11:40

Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 May 2006 14:08:15 +0200, Jarek Andrzejewski
<j...@d...com.pl> wrote:

>Czy jest jakieś FAQ tej grupy? Stworzyłem pewien nieduży program dla
>dermatologów - dermatoskopistów i nie wiem czy wypada go tu
>zareklamować.

No dobra, skoro nikogo nie wkurzę, to kilka szczegółów:

Dermacro 2006.
Program służący do diagnostyki i dokumentacji dermatoskopowej,
chirurgicznej i kosmetycznej.

Program umożliwia łatwe i wygodne przechowywanie zdjęć znamion, blizn,
miejsc poddawanych zabiegom leczniczym lub kosmetycznym a także
widoków ciała pacjenta ułatwiających lokalizację miejsc.

Podstawowe cechy użytkowe:

* polska wersja
* łatwość użytkowania: żadnych długich komunikatów, żadnych
rozgałęzionych menu
* łatwość diagnozowania dermatoskopowego metodami: 7-punktową i
ABCD, widok obrazu na całym ekranie, obraz znormalizowany (również
można taki wydrukować)
* możliwość skorzystania z gotowych widoków - szkiców ciała
(kobiecego lub męskiego) z przodu i z tyłu lub ze zdjęć ogólnych ciała
pacjenta, np. gdy jest dużo znamion na małym obszarze
* program współpracuje z dowolnym aparatem cyfrowym
* możliwość wpisania własnych diagnoz

http://www.dermacro.com
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Ciąża a znieczulenie u dentysty
Uczucie ciepla w dole brzucha
praca dla fizjoterapeutów
szczepienia przed podróżą
Preparat wspomagajacy po ostrym zapaleniu trzustki