FCE,CAEexams

1. Data: 2001-08-07 16:26:23

Temat: FCE,CAEexams
Od: "GraczWagner" <G...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JAKIE PODRĘCZNIKI (A JEST ICH MNÓSTWO-DLATEGO MAM PROBLEM) POLECACIE DO JAK
NAJEFEKTYWNIEJSZEJ NAUKI. DOTYCZY TO RÓWNIEŻ PROGRAMÓW CD. SĄ MOŻE JAKIEŚ
PRZYKŁADY TESTÓW ON-LINE?
POMÓŻCIE!
G.GW

1. Data: 2001-08-07 19:00:43

Temat: Re: FCE,CAEexams
Od: "La Kaskarita" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Testy sa dostepne np. w British Council. Jakis przyklad FCE mam w domu, daj
adres na priva to ci wysle.

Ja 'uczylam sie' z Jona Nauna... (?) Think First Certificate (taka ciemna
niebieska z bialym u gory i postacia), a do CAE z zielonej jasnej o nie
znanym mi w tym momencie tytule i autorze :(

Jezeli myslisz o CAE, to radze od razu przeskoczyc na Proficiency

pozdroffka
ka$ka

1. Data: 2001-08-08 05:46:17

Od: "beata" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Kaskarita" <> Ja 'uczylam sie' z Jona Nauna... (?) Think
First Certificate (taka ciemna
> niebieska z bialym u gory i postacia), a do CAE z zielonej jasnej o nie
> znanym mi w tym momencie tytule i autorze :(

Ta zielona jasna - :-) Focus On Advanced English - CAE, Sue O'Connell -
chiba o to chodzi :-)pozdrawiam,

beata
r...@p...wp.pl

1. Data: 2001-08-14 17:13:53

Od: "Roman Stachowiak" <r...@a...odn.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

"GraczWagner" <G...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
JAK
> NAJEFEKTYWNIEJSZEJ NAUKI. DOTYCZY TO RÓWNIEŻ PROGRAMÓW CD. SĄ MOŻE JAKIEŚ

Dlaczego ty wciąż krzyczysz? Wyłącz ten CapsLock.
RomanS

1. Data: 2001-08-14 17:32:58

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> JAKIE PODRĘCZNIKI (A JEST ICH MNÓSTWO-DLATEGO MAM PROBLEM) POLECACIE

Ja o materiałach w Internecie:

ze strony http://www.churchillhouse.com/english/downloads.html mozesz sobie
sciagnac darmowy program dotyczacy jednej z czesci FCE;

na stronie http://www.flo-joe.co.uk/fce/students/index.htm tez jest duzo
materialow, mozesz nawet przeslac swoje wypracowanie(na zadany temat) do
sprawdzenia lub tez wpisac sie na cotygodniowe otrzymywanie wskazowek;

na stronie http://www.cambridge-efl.org/support/dloads/index.cf
(oficjalnej egzaminow Cambridge) tez cos znajdziesz

mam sporo materialow posciaganych z tych stron i inne, jesli chcesz-daj znac na
priva-podesle-Ewa

1. Data: 2001-09-07 21:24:31

Od: David <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> JAKIE PODRĘCZNIKI (A JEST ICH MNÓSTWO-DLATEGO MAM PROBLEM) POLECACIE DO
> JAK NAJEFEKTYWNIEJSZEJ NAUKI. DOTYCZY TO RÓWNIEŻ PROGRAMÓW CD. SĄ MOŻE

SuperMemo niedawno wydalo pakiet do nauki angielskiego z naciskiem na
egzamin FCE. strona: http://www.supermemo.pl a dokladniej:
http://www.supermemo.pl/polska/fce.htm

francuski - praca
Obliczanie składników pensji