FILM O PARCHU POPIELUSZCE..

1. Data: 2009-02-21 19:03:07

Temat: FILM O PARCHU POPIELUSZCE..
Od: "Panslavista" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejny krok w ponizaniu Polakow przez parchatych prawiczkow.
Parchy w sutannie dopuscily parchatych komuchow do stolu zdrady narodowej!

POLSKA TYLKO DLA POLAKOW-SLOWIAN!

2. Data: 2009-02-21 19:09:09

Temat: Re: FILM O PARCHU POPIELUSZCE..
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lut, 20:03, "Panslavista" <p...@a...pl> wrote:
> Kolejny krok w ponizaniu Polakow przez parchatych prawiczkow.
> Parchy w sutannie dopuscily parchatych komuchow do stolu zdrady narodowej!
>
> POLSKA TYLKO DLA POLAKOW-SLOWIAN!

Kolejny podszywacz.

3. Data: 2009-02-21 23:49:56

Od: "Melaine" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
!

> POLSKA TYLKO DLA POLAKOW-SLOWIAN!

TA!
ZIEMIA DLA ZIEMNIAKÓW - IRYSÓW!

Pozdrawiam
Mel.

4. Data: 2009-02-22 05:43:11

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 00:49, "Melaine" <j...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "Panslavista" <p...@a...pl> napisał w
> [...]

Melanina ponoć na spanie
Tylko zapomnij, że istnieje
Przyjemne jakieś ruchanie.

5. Data: 2009-02-22 10:33:04

Od: fifty <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Kolejny krok w ponizaniu Polakow przez parchatych prawiczkow.
> Parchy w sutannie dopuscily parchatych komuchow do stolu zdrady narodowej!
>
> POLSKA TYLKO DLA POLAKOW-SLOWIAN!

Pierdolone gówno pod nazwą pansravista wyszło z szamba, bo zmieniło email.
wracaj z powrotem ścierwo komusze, co wstydzi się swoich żydowskich korzeni.
Teraz pewnie twoja kochanka gruba berta stanie w twojej obronie, ale chuj jej w
dupę, bo przynajmniej nie zmienia emaila i siedzi gdzie jej miejsce. Kurwa, jak
ja współczuję żonie pansravisty i mężowi gruuuuubej helgi. Ale oni to chyba
single, albo inna orientacja seksualna. Podejrzewam, że gruuuuuba helga to
ukryta lesbijka, a pansravista to pedał.

6. Data: 2009-02-22 11:09:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fifty" napisał:

> Teraz pewnie twoja kochanka gruba berta stanie w twojej obronie,

Nie stanie. "Obraziła się". Czytaj jakoś mniej selektywnie, bo masz
nieaktualne wiadomości.

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2009-02-22 11:31:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Nie stanie. "Obraziła się".

A za co? Za całokształt? Bo to, że obrażona, to widzę, tylko nie wiem, o
co poszło. ;)

Ewa

8. Data: 2009-02-22 11:43:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2009 12:31:13 +0100, medea napisał(a):

> A za co? Za całokształt? Bo to, że obrażona, to widzę, tylko nie wiem, o
> co poszło. ;)
>
> Ewa

Ewo, kolejny raz ją wrzuciłam do KFa. No niestety, musze co pewien czas
robić nową instalację, bo mi wariuje czytnik i znikają subskrypcje. Ale i
musze od nowa w nim KFować. Skoro już cytujesz i pytasz - odpowiem: ze
strony Aiszy ot, za żywota. A z mojej - nie znoszę pornosiar. Czyli kobiet
piszących porno, występujących w porno, lubiących porno itp i w dodatku
kreujących się z powyższych powodów na gwiazdy. To tylko żałosne pozy
kobiety przegranej, która szuka spełnienia w podniecaniu starszych panów
ok. 60tki.

9. Data: 2009-02-22 11:49:20

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> [...]
> powodów na gwiazdy. To tylko żałosne pozy kobiety przegranej, która
> szuka spełnienia w podniecaniu starszych panów ok. 60tki.

I tak okazało się w końcu, że Sancho Pansla jest kobietą.

Saulo

10. Data: 2009-02-22 11:54:15

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

fifty pisze:
> Podejrzewam, że gruuuuuba helga to ukryta lesbijka,

Lesba nie może się ukrywać.. To bez sensu. W jaki sposób by znalazła
partnerkę??

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

suszona żurawina
Parowary Tefal - ktory?
ile soku z 1 kg marchwi?
Trufla
uda się pasztet w automacie do pieczenia chleba ?