FILM O PARCHU POPIELUSZCE..

21. Data: 2009-02-23 04:48:10

Temat: Re: FILM O PARCHU POPIELUSZCE..
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 15:10, "Barto" <b...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "Panslavista" <p...@a...pl> napisał w
wiadomościnews:139f.000000bf.49a04feb@newsgate.onet.
pl...

> Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota (twoja
> także), chociaż co do tego pierwszego nie ma pewności. Najwyższy czas abyś
> się nad tym zastanowił!!!

W głupocie mam zastępców - to oni mnie o niej informują.

22. Data: 2009-02-23 10:44:26

Od: "r...@p...onet.pl" <k...@n...test.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julianna Apedowska pisze:

> "Panslavista" <p...@g...com> wrote in message
i.googlegroups.com...

> Melanina ponoć na spanie
> Tylko zapomnij, że istnieje
> Przyjemne jakieś ruchanie.
>
> Pansrav Pansrav
> Ty Chuju

pansrav, tfuj ociec to kurwa, a matka to huj

23. Data: 2009-02-24 08:16:22

Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się nad tym zastanowił!!!

W głupocie mam zastępców - to oni mnie o niej informują.

Przesądy są rozumem głupców. :-))))))))))))

24. Data: 2009-02-25 13:54:03

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 13:05, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Obraziłam? - przecież to jemu "uski" opadły.
> Nie zabiegam o względy kogoś, kto nazywa mnie tłumokiem, aby sobie na mnie
> zrekompensować swoje własne życiowe doświadczenia wyłącznie z takimi
> kobietami. Ja - to po prostu dla niego zupełnie inny świat, który okazuje
> się przeciwstawny do dotychczas poznanego. Trzeba mnie zatem dostępnymi
> sposobami zrównać z dotychczasowym, aby się lepiej poczuć, że "coś" takiego
> jak ja nie może przecież istnieć, zwłaszcza, kiedy się ma skończone 60 lat
> i nie jest budujące takie "klęskowe" podsumowanie życia :->

Nie uważam swojego życia za klęskę. Nic nie muszę rekompensować.
Za bardzo wzięłaś do siebie to, co do Ciebie nie było skierowane (nie
pierwszy z resztą raz). Jeżeli gdzieś wyliczałem ciosy jaki mi
zadawano, a nie skutki jakich doznali wrogowie, bilans mógł się
wydawać ujemny....
Inna sprawa - dlaczego bierzesz to, co ja piszę do siebie?
Wygląda na to, że masz udział w ciosach i czujesz się winna. Musisz
czy chcesz - o to jest pytanie. Czyżby jednak dziecko?
Tylko po co kłamać?

25. Data: 2009-02-25 13:56:52

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 09:16, "Barto" <b...@w...pl> wrote:

> W głupocie mam zastępców - to oni mnie o niej informują.
>
> Przesądy są rozumem głupców.    :-))))))))))))

GWno prawda.

suszona żurawina
Parowary Tefal - ktory?
ile soku z 1 kg marchwi?
Trufla
uda się pasztet w automacie do pieczenia chleba ?