#FREXIT!

1. Data: 2019-02-02 19:47:22

Temat: #FREXIT!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2019-02-02 20:08:05

Temat: Re: #FREXIT!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-02 19:47, Ilona wrote:

3. Data: 2019-02-02 20:14:58

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-02 20:08, Ilona wrote:
> On 2019-02-02 19:47, Ilona wrote:

4. Data: 2019-02-03 17:43:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> On 2019-02-02 20:08, Ilona wrote:
>> On 2019-02-02 19:47, Ilona wrote:
>>> Voici le Bilan de L'Union Européenne
>>>
>>> https://www.youtube.com/watch?v=ytLy4mdNOiQ
>>>

>> https://twitter.com/hashtag/Frexit?src=hash
>>
> https://twitter.com/SimplyBeautific

Tak po prostu być musi - ludzie nie zniosą dłuzej tego terroryzmu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2019-02-04 03:57:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Tak po prostu być musi - ludzie nie zniosą dłuzej tego terroryzmu.

Unijnego. Unijnego.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2019-02-04 21:05:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-04 03:57, XL wrote:

> Unijnego. Unijnego.

i tych represji, w nowym wymiarze:

#EUArmy nadchodzi. Nowoczesny wymiar sił zbrojnych.

https://twitter.com/PanasiukPiotr/status/10896728395
38663425

7. Data: 2019-02-06 09:27:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> i tych represji, w nowym wymiarze:
>
> #EUArmy nadchodzi. Nowoczesny wymiar sił zbrojnych.
>
> https://twitter.com/PanasiukPiotr/status/10896728395
38663425

Taki bardziej muslimski.... Błyskotki to nieważne, tak tylko dla niepoznaki
i dla chichów.
Ja się powaznie obawiam, że gdzieś w Niemczech na tajnym poligonie szkoli
się paręset tysiączków tych podobno ,,zgubionych" z oficjalnych rejestrów
muslimskich ,,inżynierow i informatyków".
Takie porządkowo-pomocowe kommando Makreli.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2019-02-06 18:38:49

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-06 09:27, XL wrote:

> [...]
> muslimskich ,,inżynierow i informatyków".
> Takie porządkowo-pomocowe kommando Makreli.

Też mam takie odczucia, (choćby na wszelki wypadek), ale to raczej nie
będą już tacy mili chłopcy :)

9. Data: 2019-02-08 01:32:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

38663425

> Też mam takie odczucia, (choćby na wszelki wypadek), ale to raczej nie
> będą już tacy mili chłopcy :)

Nigdy nie byli, to i co mają być. Takie muslimskie kommando to wypisz
wymaluj jak ukraińskie przy Adolfie. Jak im Makrela naobiecuje jak on
tamtym, to będą się tak samo ,,starać ,,jak tamci. Strach się bać ?

Niestety mam wadę snucia teorii spiskowych. Ale najgorsze w tej wadzie mam
to, że one mi się mw. w 95 procentach sprawdzają. Jak np. przepowiadana z
10 lat temu (jeszcze w pl.soc.dzieci) wojna w Europie - jeno że wyszło na
Ukrainie. Chyba że ta ukraińska wojna to jeszcze nie ta - co mnie dosyć
mało pociesza, albo i wcale :-(((

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2019-02-08 21:04:16

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-08 01:32, XL wrote:

> [...]
> 10 lat temu (jeszcze w pl.soc.dzieci) wojna w Europie - jeno że wyszło na
> Ukrainie. Chyba że ta ukraińska wojna to jeszcze nie ta - co mnie dosyć

Nie martw się za bardzo :)

Nostradamus pisał, że w 'Bitwie Narodów', pod Ulm, (w tej jeszcze
nienadeszłej wojnie), pokonamy ten, półksieżyc.

https://docer.pl/doc/n8xv1nc

Prawicowe psychole
Trwa czyszczenie Bundeswehry z miłośników III Rzeszy.
Deformation and Fracture Mechanics of Engineering Materials 5th Ed solution Hertzberg, Vinci
Taki tam patriota, nie imigrant
Advanced Mechanics of Materials 6th Edition solution Boresi, Schmidt