Farmacja: ile chemi ile biologi?

1. Data: 2006-04-11 20:38:55

Temat: Farmacja: ile chemi ile biologi?
Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się między paroma kierunkami studjów. Gdybyście mogli
powiedzieć mi ile chemi a ile biologi jest na farmacji/ czego jest
więcej? Tak samo na Biotechnologi?

pozdrówki
mołdzik

2. Data: 2006-04-12 11:50:31

Temat: Re: Farmacja: ile chemi ile biologi?
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@t...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
Zastanawiam się między paroma kierunkami studjów. Gdybyście mogli
powiedzieć mi ile chemi a ile biologi jest na farmacji/ czego jest
więcej? Tak samo na Biotechnologi?

nie wiem jak na biotechnologii, ale na farmacji stosunek chemii do biologii
jest jak 20:1 :)

Adam

3. Data: 2006-04-12 14:46:29

Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

Na farmacji 90%chemii

> Zastanawiam się między paroma kierunkami studjów. Gdybyście mogli
> powiedzieć mi ile chemi a ile biologi jest na farmacji/ czego jest
> [...]

leki weterynaryjne
Praca...
import docelowy leków
ĘÓĆľťáŇéϾͳ