Farmacja, prywatnie w Krakowie

11. Data: 2002-07-24 15:55:54

Temat: Re: Farmacja, prywatnie w Krakowie
Od: "Asias" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogłabyś rozwinąć ten wątek?
> Proszę o więcej informacji.

1. Egzaminy wstępne - gdzieś na początku lipca
a) jeśli zdobyłeś wystarczającą ilość punktów - cieszysz się 1 października
indeksem, potem niekoniecznie sie cieszysz studiami, najczęściej je
przeklinasz
b) jeśli nie zdobyłeś wystarczającej ilości punktów, możesz przy
wystarczającej ilości kasy (około 12 tys zl/rok - płaci się w dwóch ratach,
przed rozpoczęciem każdego semestru) złożyć podanie o przyjęcie na tzw.
studia wieczorowe.Oczywiście uczelnia określa dolną granicę zdobytych
punktów na studia wieczorowe, ale w praktyce bywało różnie...
2. Wieczorowe są tylko z nazwy, bodajże 30 osób takich było na moim roku,
były zgromadzone w oddzielnych grupach, zajęcia odbywały się w podobnych
godzinach, jak u nas, wykładowcy ci sami itp.
Nawiasem mówiąc, ciekawi i kolorowi ludzie (pomijając kwestie ras).
3. Tak było przez trzy lata, po trzecim roku wybierasz specjalność
(apteczna, apteczno-zielarska, analityka) i wieczorowi mieszają się z resztą
roku. (studia juz były dla wszystkich bezpłatne). Dyplom po 'wieczorowych' i
po "dziennych' dostaje się taki sam.

Pozdrawiam
Asias

12. Data: 2002-07-28 20:19:28

Od: "Marlowe" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pharmacist <p...@t...pl>
napisał:ai0nnb$64h$...@n...tpi.pl...

> (.)byly naciski ze strony dziekanatu zeby ich przepuscic.

W końcu za coś się płaci te 10.500 zł rocznie :-)

> A placic to trzeba przez 5 lat :-( (.)

Tak myślałem, jednak Asias twierdziła, że tylko przez 3.

Pozdrawiam,
Marlowe.

13. Data: 2002-07-31 06:46:45

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marlowe" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Pharmacist <p...@t...pl>
> napisał:ai0nnb$64h$...@n...tpi.pl...

Prawdopodobnie możliwe jest po 3 roku napisanie podania z prośbą o przyjęcie
na studia dzienne

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

14. Data: 2002-07-31 20:39:26

Od: "Marlowe" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

APZW <a...@p...pl>

> Prawdopodobnie możliwe jest po 3 roku napisanie
> podania z prośbą o przyjęcie na studia dzienne

Jeżeli jest taka możliwość napewno wiele osób
z niej skorzysta.
Jak będą rozpatrywane takie podania?
(pomijając znajomości)
Będą brali wg wyników z 3 lat?

Pozdrawiam,
Marlowe.

15. Data: 2002-08-01 06:46:53

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> APZW <a...@p...pl>
>
> Jeżeli jest taka możliwość napewno wiele osób
> z niej skorzysta.
> Jak będą rozpatrywane takie podania?
> (pomijając znajomości)
> Będą brali wg wyników z 3 lat?

Moje stwierdzenie to tylko domniemanie, kiedyś słyszałem o takim pomyśle.
przypuszczam że teraz już najwyższa pora podnieść słuchawke i zadzwonić do
dziekanatu.

Tylko grzecznie rozmawiaj z paniami w dziekanacie! To najważniejsze osoby na
studiach!!! Jak będziesz miał u nich przechlapane to studia będą o wiele
trudniejsze!!!

pozdr.

16. Data: 2002-08-01 21:01:06

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego mieliby rezygnowac z tych jakze intratnych zrodel utrzymania
uczelni? Po co tworzyli wieczorowe...

> [...]
> dziekanatu.
>
> Tylko grzecznie rozmawiaj z paniami w dziekanacie! To najważniejsze osoby

A jak trafisz na "Królową śniegu" to dopiero uważaj! :-))) Nie pytaj ktora
to, jak ja zobaczysz sam bedziesz wiedzial ze to wlasnie ona :-).
Pozdrawiam! Pharmacist.

17. Data: 2002-08-02 17:32:35

Od: "Iluzja" <p...@w...nie.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marlowe" <t...@p...onet.pl>...

: > A placic to trzeba przez 5 lat :-( (.)
:
: Tak myślałem, jednak Asias twierdziła, że tylko przez 3.

AFAIK w Lublinie faktycznie płaci sie tylko przez trzy lata, później łączy
się dziennych z 'płatnymi'. Pewnie na każdej uczelni jest inaczej...

--
Iluzja donikąd.

18. Data: 2002-08-02 20:28:40

Od: "Marlowe" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iluzja <p...@w...nie.poczta.onet.pl>
napisał:aielu4$kio$...@n...onet.pl...

> [...]
>
> AFAIK w Lublinie faktycznie płaci sie tylko przez trzy lata, później łączy
> się dziennych z 'płatnymi'. Pewnie na każdej uczelni jest inaczej...

Może w Krakowie też tak zrobią?
Zobaczymy za 3 lata :-)

Pozdrawiam,
Marlowe.

19. Data: 2002-08-02 20:33:46

Od: "Marlowe" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pharmacist <p...@t...pl>
napisał:aic8mj$lj9$...@n...tpi.pl... :

> A jak trafisz na "Królową śniegu" to dopiero uważaj! :-)))
> Nie pytaj ktora to, jak ja zobaczysz sam bedziesz
> wiedzial ze to wlasnie ona :-).

Dzięki za ostrzeżenia.
Miałem już pierwsze "starcie" :-)

Pozdrawiam,
Marlowe.

20. Data: 2002-08-03 14:35:48

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Gdańsku spotkałem na egzaminie WL osoby, które po ukończeniu (płatnie) 1
roku starały się zmieścić na liście. Byłyby wtedy na drugim roku, ale już
bezpłatnie. Jest także możliwość z wysoką średnią (4,5- czy jakoś tak)

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Papużki Nierozłączki
www.republika.pl/adam_figarski