Farmakopea

1. Data: 2003-02-26 12:53:18

Temat: Farmakopea
Od: "Sławek Ciećwierz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś wie, gdzie ją kupić? Może być używana!

2. Data: 2003-02-26 19:06:49

Temat: Re: Farmakopea
Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-02-26 13:53, Użytkownik Sławek Ciećwierz napisał:
> Może ktoś wie, gdzie ją kupić? Może być używana!

FP V - obecnie w księgarniach - ponad 100 zł za tom.
FP II, III, IV i V - praktycznie nie do zdobycia (sam bym odkupił III i II)
FP I - zapomnij, prawie tak samo cenne jak oryginalny egzemplarz dzieła
Kopernika.

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ *

3. Data: 2003-02-26 19:30:43

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

FP VI dopiero się drukuje...

Użytkownik Sławek Ciećwierz <r...@N...gazeta.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b3idbu$4rj$...@i...gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

4. Data: 2003-02-27 12:17:55

Od: "Sławek Ciećwierz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamus <a...@m...pl> napisał(a):

> FP VI dopiero się drukuje...

Wiem, będzie koniec marca/początek kwietnia. Narazie szukam V.

5. Data: 2003-02-28 08:21:40

Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, będzie koniec marca/początek kwietnia. Narazie szukam V.

A w nowym Fiebigu - z zielona okladka, wszystko juz jest "wg FPVI" :))
Nikoosia

6. Data: 2003-02-28 21:22:42

Od: "Sławek Ciećwierz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikusia <n...@p...fm> napisał(a):

> A w nowym Fiebigu - z zielona okladka, wszystko juz jest "wg FPVI" :))
> Nikoosia

Czy mozesz mi wyjaśnić co to jest ten Fiebig? Nie jestem zbytnio
wtajemniczony.

7. Data: 2003-02-28 21:53:47

Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozesz mi wyjaśnić co to jest ten Fiebig? Nie jestem zbytnio
> wtajemniczony.
Podrecznik "Farmacja stosowana" pod redakcja Adolfa Fiebiga i Stanislawa
Janickiego.... Przynajmniej u mnie na uczelni jest to obok Krowczynskiego
glowny podrecznik do receptury i technologi postaci leku........
Nikoosia

co podać kobiecie by zwiększyć jej pożądanie
pudełka kartonowe na czopki
aktywność p.nowotworowa a gęst. elektronowa
Pytanie o sytuacje aptekarzy po wstapiniu Polski do UE
Wytwornie lekow i firmy zagraniczne