Farmakopea Polska

1. Data: 2004-03-30 20:59:35

Temat: Farmakopea Polska
Od: "Krusia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Jako zupełny laik farmaceutyczny mam pytanie. Czy jest mozliwosść
ściągnięcia z netu V wydania " Farmakopea Polska"?
Jesli tak,to prosiłbym o podanie adresu.

2. Data: 2004-03-30 21:34:57

Temat: Re: Farmakopea Polska
Od: "Wojtek G. \(Wojtex\)" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krusia" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam. Jako zupełny laik farmaceutyczny mam pytanie. Czy jest mozliwosść
> ściągnięcia z netu V wydania " Farmakopea Polska"?
> Jesli tak,to prosiłbym o podanie adresu.

Witam,
Oszczędzę Ci czekania - o ile wiem to nie ma w sieci żadnej
wersji farmakopei :( niestety.

Wojtex

3. Data: 2004-03-30 23:37:29

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Jako zupełny laik farmaceutyczny mam pytanie. Czy jest mozliwosść
> ściągnięcia z netu V wydania " Farmakopea Polska"?

Ściągasz z półki księgarni (FPVI za jedyne 450zł).

Farmakopea to zbiór receptur, charakterystyk i innych cech substancji
leczniczych dopuszczonych do lecznictwa w Polsce - mega skrót.

Szukaj może w google dokładniejszych definicji - polecam też strony izby
farmaceutycznej czy cośtam.

pzdr
LN

4. Data: 2004-03-31 09:14:51

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "L&N lab" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c4d0g6$29m$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ściągasz z półki księgarni (FPVI za jedyne 450zł).

Wyrzucanie pieniędzy :((, lepiej zbierać na to:
https://book.pheur.org/liste.php?categ=6

pzdr

Lublin - firma farm. z okolic Ambramowickiej
Efectin - skutki uboczne
Gronkowiec złocisty
PLASTRY ODCHUDZAJACE
antykoncepcja hormonalna- plastry