Farsz do pierogow

21. Data: 2020-12-21 12:45:47

Temat: Re: Farsz do pierogow
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-12-21 o 11:29, Trefniś pisze:

> (...)
> (...)

> (...)
>
> Suchy, surowy ryż ci się klei???
>
> "Słabej tancerce to i penis w tańcu przeszkadza" - przepraszam za
> wulgaryzm, ale teraz stał się standardem w dyskusji.

> Sugerowałem już pomoc gwiazdy ośmiu gwiazd, bo jej nawet farsz do
> ruskich potrafi spłynąć.
>
> EOT

Rozumiem, że skoro nie pojmujesz jak farsz się może
lepić do palców - czy też przywołany jako przykład suchy ryż do palców
zabrudzonych
ciastem to chciałbyś to zobaczyć na youtubie?
Będę w Wigilię lepił uszka - wprawdzie ten farsz grzybowy wychodzi dość
zwarty,
ale jak będzie się paprać, to nakręcę i dam linka.

Uwielbiam Twoje błyśnięcia na newsach:
coś napisać, za chwilę jak się okazuje, że to durnota,
to jakiś niezrozumiały wykręt czy wulgaryzm a za chwilę życzenie EOT.

22. Data: 2020-12-21 13:14:12

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .12.2020 o 12:45 cef <c...@i...pl> pisze:

> Uwielbiam Twoje błyśnięcia na newsach:
> coś napisać, za chwilę jak się okazuje, że to durnota,
> to jakiś niezrozumiały wykręt czy wulgaryzm a za chwilę życzenie EOT.

Wielbicielu, ***** cię!
I zastosuj się do EOT honorowo!
--
Trefniś

23. Data: 2020-12-21 13:59:20

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-12-21 o 13:14, Trefniś pisze:

> Wielbicielu, ***** cię!
> I zastosuj się do EOT honorowo!

EOT to jest Twoja deklaracja jednostronna, czyli, że Ty nie masz
już więcej nic do dodania albo, że nie masz w tej kwestii
ochoty zabierać głosu. W obecnych czasach EOT czasem działa,
bo dyskutantów brak, ale nie przypominam sobie, żeby 20 lat
temu jakieś EOT na czynnych grupach kończyło wątek.
Najczęsciej się zaczynało w najlepsze "jeżdżenie" po wnioskującym :-)
Dopóki będę miał chęci i jak tylko znowu napiszesz coś, co będzie można
uznać za powód uwielbiania, to będę komentował..

24. Data: 2020-12-21 14:41:29

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

*****

--
Trefniś

25. Data: 2020-12-21 20:15:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.12.2020 o 13:59, cef pisze:

> EOT to jest Twoja deklaracja jednostronna, czyli, że Ty nie masz
> już więcej  nic do dodania albo, że nie masz w tej kwestii
>  ochoty zabierać głosu.

Niestety on nie potrafi tego zrozumieć, mimo że wielokrotnie mu to już
pisano. Sam do własnego EOT nie umie się zastosować (co widać), bo
paluchy go świerzbią. Chce, żeby inni pomogli mu zapanować nad jego
dziaderstwem. Paradne. ;-)

Ewa

26. Data: 2020-12-21 20:39:57

Od: dwa cepeliny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wątek ciekawy.

Nie jestem przekonany czy naprawdę warto wylewać dziecko z kąpielą.
Panowie podajcie sobie ręce i po sprawie.
I merytorycznie kontynuujcie...

Jak w końcu jest z tym farszem ?

27. Data: 2020-12-22 12:23:55

Od: Stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-12-21 o 20:39, dwa cepeliny pisze:
> Wątek ciekawy.
>
> Nie jestem przekonany czy naprawdę warto wylewać dziecko z kąpielą.
> Panowie podajcie sobie ręce i po sprawie.
> [...]
No dobra, to dokończę - drobniutko siekamy, przyprawiamy, masełko
klarowane (niedużo) wlewamy, bułeczkę tartą też niedużo) wsypujemy,
wyrabiamy i póki masa jest miękka (po to masełko klarowane) robimy
kuleczki np orzeszka laskowego wielkości - to zależy (wiadomo) od
formatu uszek. Znałem maniaków -tak maniaków bo facet w kuchni jest
mistrzem- którzy wycinali krążki kieliszkiem :) ja niestety wycinam
szklanką. Te kuleczki jak se poleżą na talerzu to twardną (bo po to jest
masełko klar) i bez problemu, czystemi palcamy kladziemy na ciasto i
lepimy, lepimy. lepimy. Ja zwykle robię półtorej kopy.
Smacznych i zdrowych!!!!!
pozdr
Stefan

Avast.

28. Data: 2020-12-22 12:45:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2020 o 12:23, Stefan pisze:

> [...]
> jest masełko klar) i bez problemu, czystemi palcamy kladziemy na
> ciasto i lepimy, lepimy. lepimy. Ja zwykle robię półtorej kopy.

Zaraz zaraz! Ale do uszek to same grzybki! A my tu o farszu z kapuchy.

Ewa

29. Data: 2020-12-22 18:06:11

Od: Stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-12-22 o 12:45, FEniks pisze:

> Zaraz zaraz! Ale do uszek to same grzybki! A my tu o farszu z kapuchy.
>
> Ewa

nie ma różnicy. Drobno posiekane, nieco masełka klar i ciutka bułeczki
tartej. Kapusta naturalnie duszona z wodą spod grzybków, do jej
odparowania. Zostaje sam smak :)
pozdr
Stefan

Avast.

30. Data: 2022-12-23 20:34:58

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-12-20 o 22:32, cef pisze:

> Ale akurat Dorotka robi ciasto z tłuszczem
> (ono nie obsycha na stole) i może sobie kulki
> przygotowywać, bo nie kroi kapusty.
> Ja robię z kiszonej i słodkiej więc muszę
> poszatkować a ciasto mam w technologii
> beztłuszczowej.

Dwa lata minęło i jedyny postęp, to przygotowanie farszu
na masełku dzień wcześniej. Wszystko drobno pokrojone,
ale przepusciłem przez maszynkę z dużymi oczkami.
Farsz wyjęty nazajutrz do lepienia był dość ścięty masełkiem.
Jakoś poszło, ale nikt mnie nie namówi, do robienia tych pierogów
poza sezonem. Za to te ze śliwką suszoną lepią się bezproblemowo.

Zdrowe odżywianie
podpłomyki - wariacje
Old Amsterdam tuż za rogiem
pyry z gzikiem