Fasolka

1. Data: 2000-08-21 15:07:39

Temat: Fasolka
Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

A ja wlasnie bede gotowac szparagowke i nie wiem z czym - poza buleczka
tarta - mozna ja zjesc ( na cieplo ). Czy ktos moze mi szybko cos
podpowiedziec?
Dzieki,
Danka

1. Data: 2000-08-21 15:14:28

Temat: Re: Fasolka
Od: Joanna Kalińska <k...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

rozgnieciony czosnek troche oliwy i soli i tym polac goraca fasolke

1. Data: 2000-08-21 16:48:45

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Danka <j...@n...nl> wrote:

> A ja wlasnie bede gotowac szparagowke i nie wiem z czym - poza buleczka
> tarta - mozna ja zjesc ( na cieplo ). Czy ktos moze mi szybko cos
> [...]

W smietanie, w sosie pomidorowym, na kwasno, po lionsku z cebula etc.
etc.

--
Wladyslaw Los
mailto:w...@t...com.pl

1. Data: 2000-08-21 18:36:48

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Sautee na patelni z olejem sezamowym, posypana ziarnem sezamowym.
MB

1. Data: 2000-08-21 19:05:33

Temat: wątróbka
Od: m...@k...net.pl (Marek P.) szukaj wiadomości tego autora

Bądźcie uprzejmi powiedzieć mi, czy wątróbka to podroby.

Moja żona polała sosem z "podrobów" kurczaka, wyszła całkiem sensowna
potrawa z szybkowaru, lecz jako jedyny "podrób" użyła wątróbki. Czy to tak
ma być?

Poza tym wątróbka jest w pewnych ilościach zdrowa (witamina A), lecz ta
witamina w nadmiarze szkodzi. Na czym to szkodzenie polega i jaka jest na to
odtrutka (bo na przykład kwas szczawiowy --> kamienie nerkowe, a zabezpiecza
przed tym mleko).

Pozdrawiam i życzę smacznych, nietrujących rybek fugu, z tylko zdrowymi
wątrobami

Marek

--
!!! Najlepszy ZEWNETRZNY modem w Polsce !!!
Modem ZyXEL Omni 56K za 272,95 zl http://www.promocja.kki.pl

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-08-22 07:21:32

Temat: Odp: Fasolka
Od: "Marta" <m...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Danka <j...@n...nl>

> A ja wlasnie bede gotowac szparagowke i nie wiem z czym - poza buleczka
> tarta - mozna ja zjesc ( na cieplo ). Czy ktos moze mi szybko cos
> [...]

Ja podsmażam na głębokiej teflonowej patelni trochę boczku wędzonego
pokrojonego w kostkę, wrzucam surową fasolkę, dodaję łyżkę - dwie wody i
duszę na malutkim ogienku do miękkości - przepyszne.
Aha - w międzyczasie trochę solę i daję szczyptę cukru, a na koniec można
też odrobinką dobrego octu skropić.

1. Data: 2000-08-22 13:56:59

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Wam za wszystkie pomysly! Wyprobuje na pewno!
Danka

1. Data: 2000-08-22 15:35:51

Od: "kakulka" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Kalińska <k...@k...com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@k...com.pl...
> rozgnieciony czosnek troche oliwy i soli i tym polac goraca fasolke

Ja dodalam do tego jeszcze troche kurczaka gotowanego i wyszlo wysmienicie.
--
Pozdrawiam Kasia
ICQ UIN 64486363

Re: Knajpy - dyskusja