Re: Faszyści zarzucają NAM faszyzm!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Faszyści zarzucają NAM faszyzm!
From: XL <i...@g...pl>
Date: 21 Nov 2017 21:46:51 GMT

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Bardzo dowcipne! NPD mimo, ze na Wschodzie pisala na plakatach, ze Luter
> by na nich glosowal, dostala bardzo malo glosow, bo od 0.6 do 0.7% w
> dwoch landach, a w skali krajowej 0.4% czyli 176.715, ponad 3x mniej niz
> przed czterema laty. Pieniedzy od panstwa nie dostaje, a przed nastu
> laty otrzymane musiala z powodu falszywej buchalterii zwracac. Summa
> summarum, pani XL albo swiadomie falszuje albo ktos ja zle poinformowal.
> Jezyka by sie tez mogla nauczyc, zeby chociaz cos z tego skapowac:
>
> https://de.wikipedia.org/wiki/Nationaldemokratische_
Partei_Deutschlands#Finanzen

No ale o co ci chodzi? Że fałszywa buchalteria była - i co z tego? No to
teraz mają prawdziwą.

Co byś tu nie klepał, zdelegalizować NPD nie chcą, ich trybunał tego
zabronił - czyli MUSZĄ finansować, jak każdą LEGALNĄ partię. I finansują.
Czyli ich nazistowskie marsze też.
A w PE nikt nawet się nie śmie odezwać o tym - tylko akurat polski Marsz
Niepodległości im się nie podoba, który w Polsce jest narodową tradycją od
lat i jakoś za rządów PO też się odbywał, i też czasem z różnymi
,,ekscesami" na transparentach.

Więc ty mnie tu nie pouczaj, niemiecki utrzymanku :->

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":