Faszyzm w imię Miłości

131. Data: 2010-01-19 21:17:15

Temat: Re: Faszyzm w imię Miłości
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Wyjdę za mąż.

A kiedy już wrócisz, będziesz powtarzać klasę?

Ewa

132. Data: 2010-01-19 21:22:53

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ja też ciebie nie zdradzam, więc ze mną też masz inny z deka układ niż
> ty z TŻ. Coś ci się zaczyna mylić.

A już jesteście przyjaciółmi?

--

Paulinka

133. Data: 2010-01-19 21:32:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ja też ciebie nie zdradzam, więc ze mną też masz inny z deka układ niż
> ty z TŻ. Coś ci się zaczyna mylić.

Ciebie nawet nie znam. I w dodatku mało zachęcający jesteś, bo mnie
ciągle oceniasz. I to źle. ;)

Ewa

134. Data: 2010-01-19 21:45:13

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Wyjdę za mąż.
>
> Qra

I nareszcie coś pozytywnego:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

135. Data: 2010-01-19 21:51:17

Od: "malkontent" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "malkontent" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

..
> Jeśli chodzi o mnie- to z całą pewnością nigdzie nie twierdziłem, że
> jestem normalny. Ktoś, kto tak uważa- po prostu źle mnie zdiagnozował.:-)

konfrontując to ostatnie zdanie z tym dowcipem na początku
wygląda ,że mamy gotową samodiagnozę

czy trafną czy nie - to sam wiesz najlepiej ? :-)

A czy zasługa jest po stronie cb - kto wie ? :-))

136. Data: 2010-01-19 21:51:34

Temat: Re: EOT Re: Faszyzm w imię Miłości
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Wiesz co, pogadamy jak dorośniesz do pewnych tematów,

Jeśli uda nam się projekt "lesgamia", to pewnie wkrótce dorosnę, kotuś.

;)

Ewa

137. Data: 2010-01-19 21:54:29

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Jeśli uda nam się projekt "lesgamia", to pewnie wkrótce dorosnę, kotuś.
>
> ;)

Prawie jak w Seksmisji, zaraz się tu dzieworództwo pojawi. Na co nam te
wstrętne samce ;)

--

Paulinka

138. Data: 2010-01-19 21:57:27

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wygląda ,że mamy gotową samodiagnozę
>
> czy trafną czy nie - to sam wiesz najlepiej ? :-)
>
> A czy zasługa jest po stronie cb - kto wie ? :-))

Wiesz- nie twierdzę, że jestem normalny- to fakt. Jednak jestem zupełnie
inaczej nienormalny niż cb:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

139. Data: 2010-01-19 22:09:29

Od: "malkontent" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "malkontent" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

..
> Wiesz- nie twierdzę, że jestem normalny- to fakt. Jednak jestem zupełnie
> inaczej nienormalny niż cb:-)

no to akurat wszyscy ( nwet przedszkolacy) wiemy :-)

CB jest nienormalny bo jak sam otwarcie
twierdzi jest genialny i wybrany

Ty , nawet gdybyś tak pocichu myśłał
o sobie , jesteś zbyt skromny by taką myśl
publicznie wyartykułować - i to już
wystarczy by zauważyć różnice.
:-)

nie martw się więc - nikt Was nie pomyli :-))

140. Data: 2010-01-19 22:15:48

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> Prawie jak w Seksmisji, zaraz się tu dzieworództwo pojawi. Na co
> nam te wstrętne samce ;)

Do rozrywki lub jako służba domowa ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))