Faszyzm w imię Miłości

141. Data: 2010-01-19 22:17:37

Temat: Re: Faszyzm w imię Miłości
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hj5b7r$kon$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
>>>
> ..
>
> no to akurat wszyscy ( nwet przedszkolacy) wiemy :-)
>
> CB jest nienormalny bo jak sam otwarcie
> twierdzi jest genialny i wybrany
>
> Ty , nawet gdybyś tak pocichu myśłał
> o sobie , jesteś zbyt skromny by taką myśl
> publicznie wyartykułować - i to już
> wystarczy by zauważyć różnice.
> :-)
>
> nie martw się więc - nikt Was nie pomyli :-))
>
> pozdrawiam

No chyba, że ktoś pomylony:-). Ech, straszny malkontent z Ciebie:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

142. Data: 2010-01-19 22:20:38

Temat: Re: EOT Re: Faszyzm w imię Miłości
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Do rozrywki lub jako służba domowa ;)

O to to! Nie mogłam sobie przypomnieć, a i guglać mi się nie chciało ;)

--

Paulinka

143. Data: 2010-01-19 22:22:01

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> O to to! Nie mogłam sobie przypomnieć, a i guglać mi się nie chciało ;)

Moja młoda polubiła ten film i niedawno oglądała po raz drugi. A ja z nią
ofkoz.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

144. Data: 2010-01-19 22:30:12

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Moja młoda polubiła ten film i niedawno oglądała po raz drugi. A ja z nią
> ofkoz.

Ja mam w domu wstrętnych samców w liczbie 3. Oglądają zapamiętale mecze
piłkarskie (najlepiej angielska liga), teraz nastała faza na piłkę
ręczną, siatkówka, tenis, sporty zimowe (skoki narciarskie królują).
Na całe szczęście ja to też kocham, także się nie zagryziemy :)

--

Paulinka

145. Data: 2010-01-19 22:31:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Moja młoda polubiła ten film i niedawno oglądała po raz drugi. A ja z nią

Boszsz, co z niej wyrośnie...
;)

Ewa

146. Data: 2010-01-19 22:33:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jan 2010 23:31:04 +0100, medea napisał(a):

> Boszsz, co z niej wyrośnie...
> ;)
>
> Ewa

Dzieworódka :-ppp
--

Ikselka.

147. Data: 2010-01-19 22:36:48

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Boszsz, co z niej wyrośnie...
> ;)

Jadwiniu, proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić.

--

Paulinka

148. Data: 2010-01-19 22:37:27

Od: "malkontent" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "malkontent" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ech, straszny malkontent z Ciebie:-)

nie da się ukryć :-)

149. Data: 2010-01-19 22:52:18

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Dzieworódka :-ppp

Skoro już teraz można... ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

150. Data: 2010-01-20 07:41:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> A kiedy już wrócisz, będziesz powtarzać klasę?

Teraz można już tylko maturę.

Qra

WIDAC...
He...he