Faszyzm w imię Miłości

11. Data: 2010-01-17 21:20:24

Temat: Re: Faszyzm w imię Miłości
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" napisał:

> Cjeszysz sje?

Bardziej bym się cieszyła, gdybyś chciała/umiała swoje opinie po
człowieczemu uzasadnić, a nie po babsku kluczyć, a potem foszyć.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

12. Data: 2010-01-17 21:27:50

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 22:20, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
> U ytkownik "Iza" napisa :

> Bardziej bym si cieszy a, gdyby chcia a/umia a swoje opinie po
> cz owieczemu uzasadni , a nie po babsku kluczy , a potem foszy .
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (p ci niewiadomej;))

Ja tez bym sie cieszyła żebys Ty raz coś konkretnie uzasadniła na
jakiś temat bliżej określony.
Wiem,że piszesz jakieśśtamcośtam a tu...same ochłapy weny
zostawiasz..czy jak ? ;)
__
Iz

13. Data: 2010-01-17 22:08:23

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> nic z tych rzeczy
> Czarek , właśnie ,przeszedł przemianę
> Zrozumiał ,że polnkując umacniał
> faszyzm ( podtrzymywał ciemnotę )
>
> teraz jako lektor , kierując
> się miłością , zaleje nas ...

To ja chyba wolę go plonkującego:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

14. Data: 2010-01-17 22:28:15

Od: "malkontent" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "malkontent" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> To ja chyba wolę go plonkującego:-)

nie przesadzajmy - jeszcze nie posmakowałeś
a już mówisz nie ?

pozdrawiam

ps.
Czarek nie jest taki zly na jakiego wygląda.
Ludzie wrażliwi często bronią się ( na zapas) agresją.

15. Data: 2010-01-17 22:37:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" napisał:

> A cóż to, nie ma już solidarności jajników

Nigdy nie byłam solidarnym jajnikiem. Ale etap wstydu za to, że należę do
kobiecego rodu mam już za sobą. Teraz jestem kobietą bez winy i wstydu ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

16. Data: 2010-01-17 22:38:34

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" napisał:

> Ja tez bym sie cieszyła żebys Ty raz coś konkretnie uzasadniła
> na jakiś temat bliżej określony.
> Wiem,że piszesz jakieśśtamcośtam a tu...same ochłapy weny
> zostawiasz..czy jak ? ;)

Możesz jaśniej? Bo nie kumam.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

17. Data: 2010-01-17 22:39:20

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:hj01op$i2h$1@news.onet.pl...> Użytkownik "malkontent" <m...@o...pl>
napisał w wiadomości

> nie przesadzajmy - jeszcze nie posmakowałeś

> Ludzie wrażliwi często bronią się ( na zapas) agresją.

Eh... czasem musza
__
Iz
''czarna sygnaturka'' wer 3 http://www.youtube.com/watch?v=hwNlQRvV-b4&feature=r
elated

18. Data: 2010-01-17 23:25:45

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" napisał:

> Cóż za śmiałe i intrygujące słowa w tej kolebce wierności i
> prawomyślności.

Odpowiem Ci cytatem z tejże "Kobiety...": 'Mężczyzna jest często
niedojrzały i nieszczęśliwy. Mimo to, jako pierworodny syn Boga, czuje
się zwolniony z obowiązku pracy nad sobą, chętnie natomiast zabiera się
do zmieniania świata i rządzenia, nie zauważając faktu, że nie jest nawet
w stanie kontrolować własnej seksualności. Z drugiej strony drzemie w nim
lęk i niepewność uzurpatora, domagającego się nieustannych pochwał i
zaszczytów'

> Chyba nie lubisz się uczyć na cudzych błędach :-))

Nie. Nikt za mnie życia nie przeżyje ani nie doświadczy.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

19. Data: 2010-01-17 23:26:15

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy nie byłam solidarnym jajnikiem. Ale etap wstydu za to, że należę do
> kobiecego rodu mam już za sobą. Teraz jestem kobietą bez winy i wstydu ;)

A co z Twoją zazdrością o penisa?
--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron