Faszyzm w imię Miłości

81. Data: 2010-01-18 15:21:53

Temat: Re: Faszyzm w imię Miłości
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Gdzie widzę sprzeczność w tym, że przyjaciółka,
> do której czujesz (potrafisz czuć) fascynację
> może wkręcać normalnych ludzi, a ja mam nie wkręcać?
> Głupia jesteś czy o drogę pytasz?

Hm, pomyśl przez chwilę. Pisałeś coś o potępieniu ciebie i lekarki, a ja
ci na to, że nie potępiam, niemniej jednak taka postawa nie podoba mi
się z wielu względów.
Coś jeszcze chcesz w ramach wyjaśnień?

Ewa

82. Data: 2010-01-18 15:22:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> A był to 18-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> e tam, musiałem poguglać :)
> ale że ty nie pamiętałaś?!

A wiesz, bo to jakoś sprzeczne z moją naturą jest, więc wyparłam. ;)

Ewa

83. Data: 2010-01-18 15:32:12

Od: "malkontent" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "malkontent" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> No właśnie. Popatrz na historię: największe zbrodnie zostały popełnione
> nie przez morderców, lecz ludzi mających misję, wrażliwych, często
> delikatnych, mających innych za "nawóz historii"- czy innych debili, jak
> to określać raczy cbnet.

niby racja - ale pozwolę sobie - zwrócić Twą
uwage na fakt - iż wspomiany CB jest
( poza wrażliwośćią ) wybitnie inteligentny
i dodatkowo przeszdłbył właśnie przemianę duchową.

Zobacz jak ostanio grzecznie odzywa się do "dziewczynek".

Podsumowując - nie jest źle.

pozdrawiam

ps.
Tak na marginesie -
"debil" u Czarka to takie przyjacielskie
określenie w stylu : "jesteś swój człowiek"

84. Data: 2010-01-18 15:34:32

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Przeszła która? ;-)

Jak na razie boją się stanąć ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

85. Data: 2010-01-18 15:41:13

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak na marginesie -
> "debil" u Czarka to takie przyjacielskie
> określenie w stylu : "jesteś swój człowiek"

Jeśli tak, to połowa psp jest mu już wręcz rodziną ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

86. Data: 2010-01-18 15:58:05

Od: "malkontent" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "malkontent" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli tak, to połowa psp jest mu już wręcz rodziną ;)

tylko połowa ? :-)
toż CB cierpi za miliony

87. Data: 2010-01-18 17:24:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Moja postawa ci się nie podoba, ale mnie nie potępiasz,
> natomiast taka sama postawa u koleżanki nie przeszkadza ci w fascynacji
> nią?

(J)Endrusiu! Czy ty zdajesz sobie sprawę, ile lat przyjaźnię się z
osobą, o której piszę? Na pewno nie łapie się to w fazę początkowej
fascynacji, a raczej - w fazę miłości dojrzałej. ;)

Ewa

88. Data: 2010-01-18 17:37:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hj1rpj$uhp$7@node2.news.atman.pl...

> A skąd się wiedziało czy mają zachwycać ?

A musiały zachwycać, żeby były zrozumiane i zapamiętane?

--

Paulinka

89. Data: 2010-01-18 18:19:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Jan 2010 15:15:32 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hj1pub$uhp$1@node2.news.atman.pl...

> Znasz kogoś, dla kogo matura z języka polskiego nie była dużym wyzwaniem ?

Matura z polskiego dużym wyzwaniem? Kiedy??? Bo na pewno nie za socjalizmu,
kiedy wystarczyło przeczytać pinć książek z listy na krzyż i umieć sklecić
6 zdań o każdej. Teraz nie jest wcale lepiej, bo nawet czytać i pisać już
nie każdy musi umieć, ci zaś, co umieją czytać, mają tekst w cytacie na
arkuszu maturalnym przed oczyma i mają się tylko wykazać znajomością
drukowanego abecadła i rozumieniem tekstu na poziomie dawnej klasy VI.

--

Ikselka.

90. Data: 2010-01-18 18:42:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> arkuszu maturalnym przed oczyma i mają się tylko wykazać znajomością
> drukowanego abecadła i rozumieniem tekstu na poziomie dawnej klasy VI.

To skąd wzięły się te emocje półtora roku temu? Hę?

http://www.tinyurl.pl?UAX4M83C

(tak, tak, tym razem wyszperałam)

Ewa

WIDAC...