Feministki na reaktory!

1. Data: 2015-10-29 17:29:48

Temat: Feministki na reaktory!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...jądrowe!

http://niezalezna.pl/71611-uchodzcy-domagaja-sie-sek
su-lekarz-powiedzial-mi-zebym-uprawial-go-z-kimkolwi
ek

"70 proc. uchodźców przybywających do Europy do młodzi mężczyźni. -
Spędziłem trzy dni w szpitalu, bo to jest problem ? mówi jeden z uchodźców.
Na pytanie dziennikarki co jest tym problemem uchodźca pokazując swoje
krocze powiedział ? Tu, tu jest problem. Moje jądra były bardzo duże
(spuchnięte). Lekarz powiedział mi żebym uprawiał seks z kimkolwiek, albo
zrobił cokolwiek ? stwierdził mężczyzna na filmie z obozu dla uchodźców."

Z komentarzy:

osioł Benjamin | 07.10.2015 [06:49]

Widzę tu całkowity brak choćby chęci zrozumienia problemu.
Przecież młodzi i nie tylko młodzi mężczyźni potrzebują zaspokojenia swoich
potrzeb, a tymczasem im się tego uniemożliwia.
Jest to jawna ksenofobia, nietolerancja i skutek mowy nienawiści.
Mam nadzieję, że nasze wzięte feministki temu problemowi stawią czoła,
tudzież innych organów.

Chii | 07.10.2015 [11:03]

Czekamy na specjalną misję Feminoteki do obozów imigrantów. W nagrodę
pojadą te, które miały najwięcej zdjęć i wywiadów z uwielbieniem i
zachwytami dla imigrantów. Statek Kobiet na Falach może pomóc je wozić od
obozu do obozu w Europie.

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

2. Data: 2015-10-29 17:48:54

Temat: Re: Feministki na reaktory!
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2015 o 17:29, Ikselka pisze:
> [...]
> pojadą te, które miały najwięcej zdjęć i wywiadów z uwielbieniem i
> zachwytami dla imigrantów. Statek Kobiet na Falach może pomóc je wozić od

Borze co za dzikus! Nawet nie wie jak się rozładować! Nasi dziarscy
chłopcy mogą mu służyć przykładem jak to się robi, bo nasze kobiety są
najpiękniejsze (z wyjątkiem feministek, zostały feministkami, bo są
nieładne, a nieładna kobieta zostaje w Polsce feministką). Można też
inaczej się rozładować ale w prawilnej Polsce to grzech ciężki a poza
tym onaniści to z reguły słabeusze i nieudacznicy więc wymierają w
drodze selekcji naturalnej.

3. Data: 2015-10-29 17:51:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 17:48:54 +0100, CookieM napisał(a):

> [...]
> inaczej się rozładować ale w prawilnej Polsce to grzech ciężki a poza
> tym onaniści to z reguły słabeusze i nieudacznicy więc wymierają w

Jest jeszcze trzeci sposób - idź, posłuż kolegom.

4. Data: 2015-10-29 17:52:27

Od: DHSL <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29/10/2015 16:48, CookieM wrote:

> [...]
> inaczej się rozładować ale w prawilnej Polsce to grzech ciężki a poza
> tym onaniści to z reguły słabeusze i nieudacznicy więc wymierają w

A muzulmanie maja kozy ;-)

--
~~~~~
God

5. Data: 2015-10-29 18:12:36

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2015 o 17:51, Ikselka pisze:

su-lekarz-powiedzial-mi-zebym-uprawial-go-z-kimkolwi
ek

> Jest jeszcze trzeci sposób - idź, posłuż kolegom.

Dziękuję, nie jestem kibolem-patriotOM.

6. Data: 2015-10-29 18:25:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 18:12:36 +0100, CookieM napisał(a):

su-lekarz-powiedzial-mi-zebym-uprawial-go-z-kimkolwi
ek

> Dziękuję, nie jestem kibolem-patriotOM.

Sami cię dopadną.

7. Data: 2015-10-29 18:28:58

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2015 o 18:25, Ikselka pisze:

su-lekarz-powiedzial-mi-zebym-uprawial-go-z-kimkolwi
ek

> Sami cię dopadną.

Co, reprezentujesz homo-lobby?

8. Data: 2015-10-29 23:33:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
[...]

To idź i im obciągnij jak tak z propagandą pisowską do jajec zaglądasz. Bo jak
narazie mamy w polsce gimnazjalistów co chodzą i gwałcą coraz powszechniej, bo ktoś
uczy zboczeń na wiadomo jakim przedmiocie, a edukacji nie ma. Bo to jest realny
problem nie zmyślony przez kołtuna z niezaleźnej obciągarki.

9. Data: 2015-10-30 16:30:45

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wy tu se jaja robicie a to może być po prostu choroba pasożytnicza.

Tak. Ale przecież to by gloryfikowało Kaczyńskiego więc ciszaaaaa :-)

"Filarioza

Przyczyna: infekcja pasożytem (nicieniem), który występuje wyłącznie w
obszarach tropikalnych, wędrując w układzie chłonnym zaburzają one
odpływ chłonki z różnych narządów, co prowadzi do wystąpienia olbrzymich
obrzęków.
Cechy: pojawiające się i ustępujące obrzęki jąder, zwykle niebolesne lub
mało bolesne, czasami przetrwałe.
Leczenie: przeciwpasożytnicze, a gdy objawy obrzęku jąder nie ustępują -
chirurgiczne.
Rokowanie: zwykle jest dobre"

10. Data: 2015-10-30 16:47:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Oct 2015 16:30:45 +0100, z napisał(a):

> [...]
> mało bolesne, czasami przetrwałe.
> Leczenie: przeciwpasożytnicze, a gdy objawy obrzęku jąder nie ustępują ?

Uciąć!

> Rokowanie: zwykle jest dobre"

Zwłaszcza po ucięciu.

--