Re: Feminizm

1. Data: 2000-02-29 14:34:40

Temat: Re: Feminizm
Od: a...@s...fcsd.gliwice.pl (Adam Jarosz) szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam ze nieco odbiegne od watku.
> Tak na marginesie zastanawialas sie moze kiedys dlaczego czesto im
> kobieta ladniejsza tym glupsza. To nie zadna regula - ale tak jakos
> jest to nieznacznie odczuwalne.
Dla mnie to brzmi jak dorabianie teorii do jakichs nieokreslonych i
niesprecyzowanych, subiektywnych odczuc. Spotkalem tyle samo ladniejszych i
brzydszych dziewczyn ktore byly glupie, podobnie jak tyle samo ladniejszych
i brzydszych ktore byly madre. To czy ktos jest inteligentny i aktywny
umyslowo ksztaltuje sie jak sadze (chyba ze sie myle) zanim jeszcze zaczyna
uzalezniac swoje zycie od wygladu zewnetrznego.

> Cycata seks bomba prawie na pewno
> mysli na poziomie przedszkolaka [...]
A jak jest otyla, przygarbiona, ma krzywe nogi, zajecza warge, pryszcze,
odstajace uszy to prawie na pewno ma iloraz powyzej 160...?

Jaad.

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl