Fenkuł

11. Data: 2014-10-30 22:07:58

Temat: Re: Fenkuł
Od: "J." <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.10.2014 o 11:49, Waldemar pisze:

> Moje ulubione, to podgotowane w rosole i zapiekane żółtym serem.
>
> Waldek

Tak po prostu?
w całości?

Czy jest jakis "myk"

chętnie spróbuję

--
j.

12. Data: 2014-10-30 22:12:52

Od: "J." <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2014 o 20:55, XL pisze:

> Nie ma za co. Uwielbiam "gotować w głowie" - i zawsze mi się to potem w
> praktyce sprawdza, jak własnie ta sałatka :-)

Jutro bede robila albo pojutrze, w zaleznosci od wolnego czasu
Napisze wrazenia.

A dzis kolega mi powiedzial, ze aby pozbyc sie nawozow i innych
"zanieczyszczeń" z warzyw nalezy je moczyć 20 min w wodzie z sola i
octem....a potem odcedzic

Robicie może tak?

--
j.

13. Data: 2014-10-30 22:18:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Oct 2014 22:12:52 +0100, J. napisał(a):

> [...]
>

> A dzis kolega mi powiedzial, ze aby pozbyc sie nawozow i innych
> "zanieczyszczeń" z warzyw nalezy je moczyć 20 min w wodzie z sola i

W ten sposób to można się pozbyć jedynie kurzu z liści pietruszki czy
sałaty, albo mszyc z koperku czy gąsienic z kalafiora 3-)

14. Data: 2014-11-03 10:16:51

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.10.2014 um 22:07 schrieb J.:

> Tak po prostu?
> w całości?
>
> Czy jest jakis "myk"
>
> chętnie spróbuję

Kroję na pół. "Zieleninę odkrajam i używam na dekorację. Twarde łodygi
odkrajam też, ale dodaję do rosołu i potem wyrzucam. A rosół nadaje się
świetnie do popicia.

Waldek

15. Data: 2014-11-03 21:28:36

Od: "J." <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.11.2014 o 10:16, Waldemar pisze:

> Kroję na pół. "Zieleninę odkrajam i używam na dekorację. Twarde łodygi
> odkrajam też, ale dodaję do rosołu i potem wyrzucam. A rosół nadaje się
> świetnie do popicia.
>
> Waldek

:) Do tego momentu sie domyslalam :)
Interesuje mnie co z tym zapiekaniem

Po prostu wyciagasz posypujesz serem i zapiekasz?

--
j.

16. Data: 2014-11-04 18:16:41

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 03.11.2014 um 21:28 schrieb J.:

> :) Do tego momentu sie domyslalam :)
> Interesuje mnie co z tym zapiekaniem
>
> Po prostu wyciagasz posypujesz serem i zapiekasz?

Dokładnie tak. Używam austriackiego sera górskiego (Bergkaese), ale to
kwestia smaku i ulubienia. Ser powinien być z gatunków trochę ostrzejszych.

Waldek

17. Data: 2014-11-04 18:30:54

Od: "J." <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.11.2014 o 18:16, Waldemar pisze:

> Dokładnie tak. Używam austriackiego sera górskiego (Bergkaese), ale to
> kwestia smaku i ulubienia. Ser powinien być z gatunków trochę ostrzejszych.
>
> Waldek

Bardzo dziękuję. Na pewno wypróbuje!

--
j.

Kaczka pieczona rozpływająca się w ustach - po ikselsku :-)
Puree grochu i jabłek - do golonki (przypomnienie).
Sola pod beszamelem.
kiszenie korzenia selera
Ratunku, wegańska uczta