Festiwal Pierogów w Krakowie

1. Data: 2004-08-17 13:51:03

Temat: Festiwal Pierogów w Krakowie
Od: "ania" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś był i mógłby coś na ten temat napisać?
ania

1. Data: 2004-08-17 15:51:16

Temat: Re: Festiwal Pierogów w Krakowie
Od: "Michał Gwiazdowski" <m...@w...Wywal_To.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś był i mógłby coś na ten temat napisać?
> ania

ja bylem,ale mnie deszcz przegonil - bylo okolo 10 stanowisk z pierogami,
cenowo sporo wychodzilo - kilka zlotych za pare pierogow, przy tym nie
bardzo bylo gdzie je zjesc - a na stojaco to jakos niewygodnie. Co do
"imprezy towarzyszacej" to nie moge zrozumiec po co grala tam goralska
kapela, naprawde ja rozumiem ze gory sie dobrze sprzedaja,ale co maja
wspolnego z krakowskim rynkiem to nie moge zrozumiec. Poza tym to co sie
dzialo na scenie zrobilo na mnie wrazenie prowizorki łatanej w biegu.

P.S. a na pierogi poszedlem do restauracji - pyszne z truskawkami polecam
"Pod Aniolami"
mihau

1. Data: 2004-08-17 17:14:19

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Aug 2004 17:51:16 +0200 I had a dream that Michał Gwiazdowski
<m...@w...Wywal_To.pl> wrote:
> P.S. a na pierogi poszedlem do restauracji - pyszne z truskawkami polecam
> "Pod Aniolami"

W drogich restauracjach nie jadam, ale najlepsze pierogi mają dla mnie
bary mleczne, w szczególności Górnik na Dolnych Młynów/Czystej
(oczywiście mowa o Krakowie). Dobra jest też pierogarnia ukryta w
baraku na końcu Komorowskiego.

1. Data: 2004-08-17 17:20:12

Od: "Michał Gwiazdowski" <m...@w...Wywal_To.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...

> [...]
> bary mleczne, w szczególności Górnik na Dolnych Młynów/Czystej
> (oczywiście mowa o Krakowie). Dobra jest też pierogarnia ukryta w

co do Gornika to sie zgadzam, ale ja tam preferuje przyjsc ze sloikiem, bo
na miejscu w spokoju ciezko zjesc, dobre pierozki maja tez w "Vega" na
Krupniczej, ale to juz nieco drozej no i bezmiesnie. Jest jeszcze mleczny
"Zak" na Krolewskiej niedaleko Biprostalu.

mihau *

1. Data: 2004-08-17 17:56:51

Od: "Sitek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

|dobre pierozki maja tez w "Vega" na Krupniczej, ale to juz nieco drozej no
i |dezmiesnie. Jest jeszcze mleczny "Zak" na Krolewskiej niedaleko
Biprostalu.
Ale najlepsze jakie miałem "zaszczyt" jeść pierogi to Ruskie w Barze
"Pierożek" w OPOLU na Kołłątaja.
Kochani pierogi nie w kij pierdział. Ok 5PLN za 6 sztuk jak pół dłoni.
Podwójna cebulka ze smalcem, śmietanka i Kefirekj do popicia.
Rewela zapraszam

Sitek

1. Data: 2004-08-17 19:14:09

Od: "Marek Powichrowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Krupniczej, ale to juz nieco drozej no i bezmiesnie. Jest jeszcze mleczny
> "Zak" na Krolewskiej niedaleko Biprostalu.

A czy na Rejmonta jeszcze jest bar mleczny (kiedys studiowalem w Krakowie) i
bylo to nasze ulubione niedzelne miejsce spozywania sniadania.

Pozdrawiam,

Marek Powichrowski

1. Data: 2004-08-17 19:17:46

Od: aml <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cft2h3$oam$1@atlantis.news.tpi.pl>, ania says...
> Czy ktoś był i mógłby coś na ten temat napisać?
1. drogo
2. strasznie drogo
5zl za 5 pierogow....zobaczyłem i podziękowałem...impreza typowo
turystczna, szczegolnie dla tych ktorym euro w kieszeniach szelesci...

--
Adam Michal Lubkowski
a...@l...pl

1. Data: 2004-08-17 19:51:57

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Aug 2004 21:14:09 +0200 I had a dream that Marek Powichrowski
<m...@t...pl> wrote:
> [...]

Żak i niedaleki Żaczek są kiepskie... z kilku barów mlecznych bardzo
dobre ruskie mają też na Krakowskiej. W miarę też dobre są na
Starowiślnej/Dietla.

> A czy na Rejmonta jeszcze jest bar mleczny (kiedys studiowalem w Krakowie) i
> bylo to nasze ulubione niedzelne miejsce spozywania sniadania.

Ja zacząłem studia w Krakowie w 1995 i na Rejmonta mleczaka nie było -
najbliższe były (i dalej są) na Czarnowiejskiej, Królewskiej,
Kochanowskiego i Dolnych Młynów/Czystej.

1. Data: 2004-08-17 20:48:41

Od: "magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepsze pierogi są u Vincenta na ulicy Józefa - dzielnica Kazimierz
co do Reymonta może chodzi o barek w Nawojce bo rzeczywiście nie ma tam baru
mlecznego
pzdr

a domowe to mojej babci

1. Data: 2004-08-18 00:10:24

Od: "Izabela Sowula" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania <a...@v...pl> napisał(a):

> Czy ktoś był i mógłby coś na ten temat napisać?
> ania

niestety nie bylam,ale za to "Pod Aniolkiem" (chyba nie przekracilam (?) na
Grodzkiej podawali w lipcu pierogi z miesem i grzybami dosc drogie z
dopiskiem,ze wygraly tenze konkurs w ubieglym roku i mowie wam,ze byly to
jedne z lepszych pierogow jakie jadlam w zyciu poza domem - porcja bodajze 18
zl, z miesem 22 - tez bardzo smaczne

Doświadczenia z kuchniami Black-Red-White
szrlotka
Pita
Tort
co w słoiki ???