Filatelistyka

1. Data: 2007-01-03 10:39:40

Temat: Filatelistyka
Od: Dorota Nawara <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanowną Publicznbość w Nowym Roku i życzę by był on nade wszystko
udanym, zdrowym i szczęśliwym czasem w każdym kalendarzu.
Wiem że moje pytanie nie jest na tę grupę, co trzeba, skierowane, ale
wiem też, że jest kilka osób i tu, którzy mogliby mi odpowiedzieć na
proste pytanie: jak najlepiej odklejać znaczki z kopert by zrobić to bez
uszkodzeń i w miarę szybko. To będzie mój pierwszy klaser ze znaczkami
wyłącznie z listów do mnie, zbieramymi przez lata dlatego mi tak zależy...
Pozdrawiam cieplutko
Dorota

2. Data: 2007-01-03 10:47:35

Temat: Re: Filatelistyka
Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

mozna odklejac nad para wodna
ania

3. Data: 2007-01-03 11:06:27

Od: Dorota Nawara <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

a znaczki się nie pozwijają od wilgoci?
Dorota

4. Data: 2007-01-03 11:17:01

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

to je potem wyprasujesz
ania

5. Data: 2007-01-03 11:32:14

Od: Dorota Nawara <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

to tak można?? Bez ujemnych skutków dla znaczków? Czy ktos jeszcze
prasuje znaczki?
Dorota

6. Data: 2007-01-03 12:21:58

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najprosciej wlozyc do wody znaczek wraz z fragmentem koperty i zaczekac az
sam sie odklei.Nastepnie wysuszyc na jakims materiale i wlozyc do ksiazki
zeby sie wyprostowaly

Leszek

Przewlekły ból
miejsca do parkowania