Filtr podszafkowy odwróconej osmozy.

21. Data: 2014-01-06 02:35:30

Temat: Re: Filtr podszafkowy odwróconej osmozy.
Od: Kamikazee <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-04 16:48, 666 pisze:
> "Lepsza" to pojęcie względne, czajnik czy akwarium zarastają kamieniem
> błyskawicznie.
>

> -----

Odpowiedź: bo zakłóca naturalną kolejność czytania.
Pytanie: dlaczego?
Odpowiedź: odpowiadanie nad cytatami.
Pytanie: co jest najbardziej denerwujące w usenecie?

22. Data: 2014-01-06 14:26:32

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Sun, 05 Jan 2014 17:07:14 +0100 osobnik zwany 666 napisał:

> Tak.
> Na niektórych wodach butelkowanych jest atest Instytutu Matki i Dziecka.

to teraz weź skład tej wody i porównaj z Warszawską kranówką. Dla
ułatwienia:
<http://mpwik.com.pl/dla-klienta/woda/archiwum-jakos
ci-wody/zaklad-
polnocny-listopad-2013>
<http://mpwik.com.pl/dla-klienta/woda/archiwum-jakos
ci-wody/wodociag-
centralny-suw-filtry-listopad-2013>
<http://mpwik.com.pl/dla-klienta/woda/archiwum-jakos
ci-wody/zaklad-
centralny-suw-praga-listopad-2013>

PS: Zacznij wreszcie pisać pod cytatem

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

23. Data: 2014-01-06 15:00:23

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-05 17:07, 666 pisze:
> Tak.
> Na niektórych wodach butelkowanych jest atest Instytutu Matki i Dziecka.
>

> -----

Pokaż taki atest :-)
A potem poczytaj o BPA. Dając dziecku wodę butelkowaną, krzywdzisz je.

JK

24. Data: 2014-01-06 16:29:01

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Np. Nestle Aquarel

-----

25. Data: 2014-01-06 16:50:18

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 06 Jan 2014 16:29:01 +0100 osobnik zwany 666 napisał:

> Np. Nestle Aquarel

to jest reminalizowana destylatka. wyjątkowy syf

26. Data: 2014-01-06 18:12:44

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-06 16:29, 666 pisze:
> Np. Nestle Aquarel
>

> -----

A gdzie ten atest? Nazwa produktu niewiele mi mówi.

JK

27. Data: 2014-01-07 07:30:59

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 4 stycznia 2014 08:04:06 UTC+1 użytkownik Sławomir Kurek napisał:

> Moim zdaniem nie ma ucieczki przed RO, więc kwestia tylko wyboru, czy montujemy
>trabanta, czy mercedesa.
> Ja zachęcam do przyjrzenia się ofercie http://www.bestwater.de
> Na tej stronie jest do ściągnięcia prospekt po polsku.

Ja pierdzielę, wcześniej bora bora a teraz jakimiś badziewnymi filtrami spamujesz.

28. Data: 2014-01-09 01:22:51

Od: Adam Płaszczyca <t...@n...oldfield.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Jan 2014 04:47:52 +0100, 666 napisał(a):

> Kusi mnie zakup i montaż filtra RO.
> Sprowadzając ze Stanów można się zmieścić w cenie powiedzmy 600 zł (już z wysyłką
do Polski) za kompletny filtr (filtr 5 elementowy,
> manifold, zbiornik, orurowanie, wylewka) o wydajności 50-75 galonów dziennie.

Kupując w Polsce zapłacisz 300zł.

--
___________ (R)
___/ /_ ___ ul. Pachońskiego 14/22a 31-223 Kraków

29. Data: 2014-01-09 08:58:21

Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-05 08:15, 666 pisze:
> No to przekonaj jeszcze Instytut Matki i Dziecka, że mleko dla niemowlat
> należy robic na warszawskiej kranówce.

Czytałem kiedyś o dwóch pracownikach jakiegoś uniwersytetu, którzy
założyli "instytut" albo "towarzystwo", które sprzedawało prawo do
umieszczenia na opakowaniu towaru znaczka "rekomendowane przez ...".
A że nazwa była chwytliwa, a znaczek ładny, to wielu producentów się
skusiło, a pieniążki wpływały bez wysiłku.

Mój kolega, prowadzący działalność gospodarczą, co kilka dni odbierał
telefon od bodajże "Rzetelna Firma" z propozycją wykupienia prawa do
używania tego logo.

Rekomendacje i rzetelność się teraz po prostu kupuje i często nie ma to
związku z rzeczywistością.

30. Data: 2014-01-09 09:23:45

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikt nie zabrania, żebyś SWOJE dziecko poił nieprzegotowaną warszawską kranówą, w tym
także w okresie zakwitu glonów w Wiśle (o
wielkim rozwolnieniu w Krakowie, Sandomierzu, Puławach i Kazimierzu nie wspominając).

Smacznego.

No chyba, że je kurator odbierze.

-----
> [...]
> prawa do używania tego logo.
> Rekomendacje i rzetelność się teraz po prostu kupuje i często nie ma to związku z

żarówki indukcyjne
Kaseta na drzwi suwane a powieszenie TV
Szafa - drzwi suwane, czy zwykłe (rozwierane)?
Lampa UV w lodówce?
Radosnych Świąt!