Filtry do kawy

1. Data: 2001-11-13 14:08:44

Temat: Filtry do kawy
Od: "Sylwia Kucharska" <f...@c...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos spotkal sie z Was z papierowymi filtrami do ekspresow cisnieniowych
w jakims sklepie?
Jak zadaje pytanie o cos takiego, to patrza na mnie dziwnie..

farelka

1. Data: 2001-11-13 14:22:50

Temat: Re: Filtry do kawy
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia Kucharska" <f...@c...krakow.pl> napisał w
wiadomości news:9sr9hg$lk6$1@news.tpi.pl...
> Czy ktos spotkal sie z Was z papierowymi filtrami do ekspresow
cisnieniowych
> w jakims sklepie?
> Jak zadaje pytanie o cos takiego, to patrza na mnie dziwnie..

A skąd Ci przyszedł taki pomysł do głowy!?

--
Joanna, zdziwiona
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-13 14:27:12

Od: "Sylwia Kucharska" <f...@c...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skąd Ci przyszedł taki pomysł do głowy!?
Zeby pytac? No pozniej sama zaczelam sie zastanawiac...
Posiadam jeszcze 1/2 pudeleczka takowych przywiezionych z Niemiec - u nich
to normalne ze jest taki produkt- ale tutaj nie...

farelka

1. Data: 2001-11-13 14:34:38

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia Kucharska" <f...@c...krakow.pl> napisał w
wiadomości news:9srak5$3cr$1@news.tpi.pl...
> Zeby pytac? No pozniej sama zaczelam sie zastanawiac...
> Posiadam jeszcze 1/2 pudeleczka takowych przywiezionych z Niemiec - u nich
> to normalne ze jest taki produkt- ale tutaj nie...

Tak szczerze mówiąc nigdy nie widziałam ekspresu ciśnieniowego wymagającego
filtrów papierowych...
Są takie do ekspresów przepływowych, a nawet one wymagają filtra... ale w
tym to się kawy ani nic zaparzyć nie da... (chociaż mój mąż lubi parzone w
takim ekspresie ziółka...)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-13 14:41:38

Od: "Sylwia Kucharska" <f...@c...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak szczerze mówiąc nigdy nie widziałam ekspresu ciśnieniowego
wymagającego
> filtrów papierowych...
Nie, nie to nie chodzi o to ze jakis ekspres do kawy tego WYMAGA, to raczej
ulatwia zycie /albo jakos tak/.
Mnie sie porostu kilkakroc zdarzylo, ze jakis tak rodzaj kawy byl ociupinke
za drobno zmielony i zatykal sitko skutkiem czemu cala woda wylewala sie
gora...
Niestety wiekszosc producentow kaw nie raczy napisac jakies srednicy
mielenie zastosowali ..
To sa takie male koleczka, ktore kladzie sie wlasnie na dno pojemniczka i
juz po klopocie... :)
Tylko, ze nigdzie ich nie ma.... :(

farelka

1. Data: 2001-11-13 14:45:26

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia Kucharska" <f...@c...krakow.pl> napisał w
wiadomości news:9srbf7$b7p$1@news.tpi.pl...
> [...]
> mielenie zastosowali ..
> To sa takie male koleczka, ktore kladzie sie wlasnie na dno pojemniczka i

Cóż kupuj Lawazzę Espresso i zapomnij o filtrach... ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-14 08:24:43

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwia Kucharska" <f...@c...krakow.pl> wrote in message
> To sa takie male koleczka, ktore kladzie sie wlasnie na dno pojemniczka i
> juz po klopocie... :)
Może po prostu wytnij z takiego filtra do ekspresu "przepływowego"???

--
miłego dnia, misi
Mam nadzwyczaj prosty smak. Zawsze zadowala mnie to, co najlepsze.

1. Data: 2001-11-14 13:37:25

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Może po prostu wytnij z takiego filtra do ekspresu "przepływowego"???

Wydaje mi sie to ryzykowne - nie wiadomo co sie z takiej wycinanki pod
wplywem cisnienia zrobi.

Jader

kotlety rybne
mamusiu?