Finał konkursu DMC

1. Data: 2004-10-13 05:31:08

Temat: Finał konkursu DMC
Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto brał udział do tej osoby przyszło zaproszenie na finał rozdania nagród
do Warszawy. Kto sięwybiera? i skąd? Mozebyśmy razem się wybrali-zabrali?
Aramis
http://uk.geocities.com/wojtekstr/crewel_embroidery.
html

1. Data: 2004-10-13 08:20:36

Temat: Re: Finał konkursu DMC
Od: "Gosia Jankowska" <g...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bralam udzial w konkursie ale niestety niepojade z przyczyn osobistych
.Tylko mam pytanie czy jak ktos zajal jakies miejsce to informuja ta osobe
juz listownie czy dopiero na rozdaniu nagrod sie dowiemy?Pozdrawiam Gosia
JG.
www.gosiajg.republika.pl

1. Data: 2004-10-13 08:44:45

Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz co to chyba pytanie do organizatorów.... Tak myślę

1. Data: 2004-10-13 14:33:02

Od: "Alma en/of Maarten" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brałyśmy udział i wybieramy sią do Wwy z okolic Słupska. Najpierw samochodem
do Gdańska a potem pociągiem do Wwy. Jesteśmy już pięc.... Więc nie ma
miejsca w samochodzie do Gdańska. W pociągu są jeszcze miejsca..... Jedziemy
tym samym dniu z powrotem o 18.27. W tym pociągu już zaczyna brakować
miejsc!!!. Z superbiletem można bardzo tanio podróżować... My płaciłyśmy za
cały podróż tylko 72 zł od osoby.

Ostatni raz, w Gdynii rok temu, jakoś dowiedziałyśmy się, że
najprawdopodobniej dostajemy coś... i okazało się wyróżnienia. Wtedy było
ich bardzo dużo. Teraz to jakoś inaczej wygląda.... Mam nadzieję, że
uroczystość będzie jeszcze lepiej!!

Alma

1. Data: 2004-10-14 09:27:55

Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja chyba pojade i bardzo chętnie się z Wami spotkam. Tylko jak tu sięznaleźć
bo pojadę z Katowic

http://uk.geocities.com/wojtekstr/crewel_embroidery.
html

[druty] praca