Finał poszukiwań mocnego robota :-)

1. Data: 2006-07-30 11:35:39

Temat: Finał poszukiwań mocnego robota :-)
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam Muma ! Pierwsze ciasto na pierogi właśnie się samo zrobiło, a
ja sobie tu piszę - nastąpił dla mnie koniec epoki bólu rąk i
niechęci do robienia pierogów; nie mylić z jedzeniem :-) Idę lepić
, bo tego to on jednak nie zrobi :-)

2. Data: 2006-07-30 11:55:26

Temat: Re: Finał poszukiwań mocnego robota :-)
Od: "elf" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

Pierogi będą dobre, jak ze sklepu.
elf

3. Data: 2006-07-30 15:26:27

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

elf napisał(a):
> Pierogi będą dobre, jak ze sklepu.
Chyba jesteś uprzedzona :-) Właśnie zjedliśmy te "mumowe" i dobre
były :-) Ja nie wiem , jak smakują te ze sklepu , może są gorsze ,
bo te nie były wcale takie złe :-)

4. Data: 2006-07-30 18:23:37

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

ikselka wrote:

> Chyba jesteś uprzedzona :-) Właśnie zjedliśmy te "mumowe" i dobre
> były :-) Ja nie wiem , jak smakują te ze sklepu , może są gorsze ,
> bo te nie były wcale takie złe :-)

Ikselko, nie cytuj dzudzu. Przeciez to troll, ktory obraza tylko po to,
zeby sprowokowac kretynskie dyskusje. Chce Ci sie polemizowac z idiotami?
MB

5. Data: 2006-07-30 19:31:28

Od: "elf" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości

> Ikselko, nie cytuj dzudzu. Przeciez to troll, ktory obraza tylko po to,
> zeby sprowokowac kretynskie dyskusje. Chce Ci sie polemizowac z idiotami?

Odpowiadając kolejno, ale od tyłu.
1. Nie
2. To działa
3. Czytaj uważnie nicki
elf

kaszanka z grilla
knedle ze śliwkami
Ciekawy sklep z ciekawymi jedzonkami - chyba nie było ...
Podpiwek Kujawski - znowu na rynku ! (Kupiony w Krakflosie)
STOP what you’re doing - It doesn’t work! 84EJ