Finlandia Lime

1. Data: 2005-12-29 22:25:10

Temat: Finlandia Lime
Od: "T.N." <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mocnych alkoholi nie pijam praktycznie wcale, ale na Sylwestra chyba
jednak coś kupię, stąd moje pytanie. Spożywał ktoś może Finlandię w
wersji "Lime"? Da się to pić z kieliszka czy raczej tylko do drinków(*)?
Słodkie to czy raczej wytrawne? Mam zamiar nabyć tylko jedną butelkę,
więc muszę coś wybrać.

(*) Jeśli ktoś zna jakieś ciekawe i proste przepisy to chętnie
przeczytam.

T.N.

2. Data: 2005-12-29 23:08:40

Temat: Re: Finlandia Lime
Od: mumsi <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

T.N. napisał(a):
> [...]
> więc muszę coś wybrać.
>
> (*) Jeśli ktoś zna jakieś ciekawe i proste przepisy to chętnie

Generalnie nie pijam wodki, jednak ten trunek przypadl mi do gustu.
Pilam z kieliszka i bylam bardzo zadowolona. Bardziej wytrwany niz slodki.

3. Data: 2005-12-30 07:02:49

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

T.N. napisał:

> Mocnych alkoholi nie pijam praktycznie wcale, ale na Sylwestra chyba
> jednak coś kupię, stąd moje pytanie. Spożywał ktoś może
(...)

Reklamowany przez ciebie produkt w mojej opinii jest równie obrzydliwy i
niewarty swojej ceny (podobnie zresztą jak marketoidy próbujące nam
nieudolnie wcisnąć to g.).

NIE POLECAM! (Szczególnie po ostatniej aferze z aspartamem...)

PWZ

4. Data: 2005-12-30 07:33:55

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nieudolnie wcisnąć to g.).
>
> NIE POLECAM! (Szczególnie po ostatniej aferze z aspartamem...)

Masz racje...jesli już to ta czerwona borówkowa jest dobra...reszta to
siki...

M.

5. Data: 2005-12-30 12:44:37

Od: "Jelcyn" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.N." <x...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wersji "Lime"? Da się to pić z kieliszka czy raczej tylko do drinków(*)?
> Słodkie to czy raczej wytrawne? Mam zamiar nabyć tylko jedną butelkę,

Zajezdza sztucznym aromatem... Lepiej kup butelke spirytu i zrob sobie
cytrynowke...

pzdr
Jelcyn

6. Data: 2005-12-30 12:48:13

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zawadzki <p...@f...pl> pisze:

> NIE POLECAM!

A co polecasz?

> (Szczególnie po ostatniej aferze z aspartamem...)

Wódka słodzona aspartamem?
Rozumiem - w wersji light dla cukrzyków ;-)

--
PozdrawiaM

7. Data: 2005-12-30 13:09:17

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> W wiadomości <news:dp2m2q$h9d$1@inews.gazeta.pl>

> A co polecasz?

> Wódka słodzona aspartamem?
> Rozumiem - w wersji light dla cukrzyków ;-)

Dawno temu w takim kraju co go juz niema to
mozna było nabyć wódke wzbogaconą witaminą C
coby zminimalizowac objawy urazu goleni prawej na drugi dzień...

Krups czy Saeco ?
napój na Sylwestra
przyjęcie sylwestrowe
co zrobić na Sylwestra dla 50-latków