Firma COATS

1. Data: 2002-05-14 12:37:36

Temat: Firma COATS
Od: "liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie czy wiecie cos na temat firmy COATS?
Wlasnie kupial ich muline po 0.90zl.
Jak sie ma ta mulina do DMC lub Anchor czy tez do Ariadny?
Czy maja swoja stronke?

Za wszelkie odpowiedzi z gory dziekuje

Pozdrawiam
Liana

1. Data: 2002-05-14 12:57:34

Temat: Re: Firma COATS
Od: "liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik liana <l...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abr0dk$c45$...@n...tpi.pl...
> Jak w temacie czy wiecie cos na temat firmy COATS?
> Wlasnie kupial ich muline po 0.90zl.
> Jak sie ma ta mulina do DMC lub Anchor czy tez do Ariadny?
> Czy maja swoja stronke?

No prosze jaka jestem gienialna!
Sama sobie odpowiem (wpisalam w Wirtualnej Polske COATS i juz wiem prawie
wszystko):
COATS - brytyjski producent nici i tkanin.
Maja przedtawiecielstwo w Polsce (zeby bylo smieszniej glowna siedziba firmy
w Polsce miesci sie w Lodzi - a ja rodowita lodzianka ;-) ), prawie w kazdej
pasmanterii sa.
Produkuja nici do haftu i szydelkowania (z nazwa handlowa ANCHOR i PUPPETS),
nici do szycia, zamki blyskawiczne, wloczki oraz tkaniny do haftu, tkaniny
orusowe, kanwy z metra (ZWEIGART & SAWITZKI) jak rowniez kanwy z nadrukiem
(ROYAL PARIS, SEG, MEGAS).
Adres stronki : www.coats.pl
Nie znalazlam katalogu. Sprzedazy wysylkowej nie prowadza.
Ale znalezc ich mozna chyba wszedzie.

Pozdrawiam
Liana

1. Data: 2002-05-14 20:38:58

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"liana" <l...@p...com> :

> Ale znalezc ich mozna chyba wszedzie.

Tak, ja w kazdym razie sie na ta firme natknelam - i to nawet w swoim
rodzinnym domu ;) No i w pasmanteriach we Wroclawiu :) I chetnie bym
posluchala tez czy ktos cos wiecej potrafi powiedziec na jej temat ?

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-05-14 20:55:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 14 May 2002 20:38:58 GMT, Monga <m...@n...fm> wrote:

> [...]
>rodzinnym domu ;) No i w pasmanteriach we Wroclawiu :) I chetnie bym
>posluchala tez czy ktos cos wiecej potrafi powiedziec na jej temat ?

na temat firmy????
tlumaczylam troche dla nich (i mam referencje, ze hej!) - nici,
zamki, Vyella - rodzaj materialu, welnopwaty, z niego ciuchy
BARDZO dorgie - bylam w firmowym sklepie i za tydzien roboty u
nich (srednio, ale nie najgorzej platnej) moglabym sobie kupic
zakiet i spodnie lub spodnice...na przeceinie...

dwutorowo dzialali - wykupywali co lepsze firmy takie ze tak
powiem krawieckie (wlasnie Vyella, Jaeger chyba), drugi tor to
Coats Crafts czyli robotkowe - nici, muliny, dodatki, zamki
(fabryka zamkow tuz kolo nas - widzialam pierwszy an swiecie
model zamka blysk. aaaale fajne!). Krotko p[o mojej robocie dla
nich zaczeli sie okrawac...recesja ich huknela jak rowniez
konkurencja dalekowschodnia. mieli sie pozbyc "krawiectwa" a
zinetgrowac sily na "robotki".
Tradycyjnie wysoka jakosc wszystkiego co robia...ale to troche
jak z jakoscia Marksa i Spencera - jada na tym, ze ludzie
uwazaja ich za solidna firme. filie na calym swiecie (duza na
Wegrzech)

wlasciwie nic konkretnego nie pwoiedzialam, no nie? ;)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!

1. Data: 2002-05-14 23:08:24

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik liana <l...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abr6r3$ma0$...@n...tpi.pl...

> COATS - brytyjski producent nici i tkanin.
> Produkuja nici do haftu i szydelkowania (z nazwa handlowa ANCHOR i
PUPPETS),

Zabijcie mnie, ale ja niemal (glowe? reke? noge? eeeee, nie) paznokcia daje,
ze firma COATS sprzedajaca muline pod nazwa Anchor a mulina COATS to musza
byc dwie rozne rzeczy.
Z marketingowego punktu widzenia jest ta moja uwaga - zagraniczna firma
nigdy by nie sprzedawala czegos tak tanio nazywajac to swoja nazwa. Mowcie,
co chcecie, ale jakosc jest przez konsumentow postrzegana poprzez cene. W
ten sposob deprecjonowaliby swoja pozycje w oczach konsumentow i w
przyszlosci nie mieliby latwo sprzedawac swoich bardziej luksusuwych
produktow. A przeciez ogolnie sie liczy, ze w Polsce bedzie coraz lepiej i
ze ceny sie wyrownaja z Zachodem, wiec bedziemy kiedys interesujacym rynkiem
dla zachodnich firm w branzach "drugiej lub nawet trzeciej potrzeby".
Gdyby firma Coats chciala wypuscic tansza muline, oprocz swojej Anchor, to
by ja nazwali tak, by sie z Anchorem nie kojarzyla, nawet poprzez nazwe
firmy.

Ilona

1. Data: 2002-05-15 07:28:38

Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ilona <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ce199c8$1...@n...vogel.pl...

> [...]
> Z marketingowego punktu widzenia jest ta moja uwaga - zagraniczna firma
> nigdy by nie sprzedawala czegos tak tanio nazywajac to swoja nazwa.

Nie mam pojecia czy to tasama firma czy nie ale te informacje pochodza z
podanej przeze mnie strony.
A ze wlasnie sie chce dowiedziec wiec pytam :-))
Tez mi sie to wydawalo dziwne.
W zasadzie to najbardziej interesuje mnie jakosc ich muliny wiec jesli ktos
ma jakies doswiadczenia to poprosze o "cynk" :-))

Pozdrawiam
Liana

1. Data: 2002-05-15 07:40:37

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Liana" <l...@p...com> napisała:

> W zasadzie to najbardziej interesuje mnie jakosc ich muliny wiec jesli
ktos
> ma jakies doswiadczenia to poprosze o "cynk" :-))

Coats`em wyszylam swoj pierwszy obrazek. Muline maja oki, tansza od Anchora
i DMC, ale nie platala sie za bardzo (na pewno nie bardziej jak tamte). Maja
tylko troche za malo odcieni, ale ostatnio widzialam w sklepie, ze dostawili
im drugi stojak, wiec chyba sie poprawiaja. No i wada jest chyba to, ze
mulina nie ma tego polysku co np. DMC czy Anchor. Wydaje mi sie, ze jezeli
obrazek nie wymaga wielu kolorow, to smialo mozna nia wyszywac.
Tyle moich sugestii:)
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2002-05-15 08:52:51

Od: "Justyna Goworek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja moge Wam powiedziec ze podczas wystawy w Lodzi Coats - ktory jest jej
sponsorem - bedzie mial tam stoisko z roznosciami do haftu i wtedy mozna
bedzie wszystko dokladnie obejrzec i sie dopytac.
A ja jak bede za tydzien na spotkaniu stowarzyszenia to sie dopytam jakie
Panie maja wrazenie i co wiedza o ich mulinie.
Pozdrawiam,
Justyna

1. Data: 2002-05-15 09:04:10

Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justyna Goworek <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:abt7nn$255o$...@n...ipartners.pl...
> [...]
> A ja jak bede za tydzien na spotkaniu stowarzyszenia to sie dopytam jakie
> Panie maja wrazenie i co wiedza o ich mulinie.

A kiedy ta wystawa?

Pozdrawiam
Liana

1. Data: 2002-05-15 13:08:48

Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Liana" <l...@p...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik Justyna Goworek <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> [...]
Zaczyna sie 11 czerwca a zakonczy 30 wrzesnia. Miejsce - Centralne Muzeum
Wlokiennictwa. Tez sie tam wybieram, jak ji sie poszczesci to moze nawet na
otwarcie

Grazyna

Warszawianki
Witam serdecznie :-))))