Firma Optimum

1. Data: 2005-08-24 19:04:44

Temat: Firma Optimum
Od: "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie jestem na etapie kupowania sprzetow AGD. Moja uwage przyciagnela
firma optimum. Maja ciekawe wzornictwo, ale niestety w internecie
praktycznie nie ma zadnych informacji co to za firma. Dokladnie to na
czajniku, ktory mnie interesuje pisze optimum exido. W internecie wybija
mi, ze to dwie rozne firmy. Macie jakies doswiadczenia? Uzywacie jakis
czajnikow, ekspresow, opiekaczy, robotow i tym podobnych sprzetow? :)
Mozecie sie podzielic opiniami?
Co ciekawe znalazlem tez firme OPTI. Maja logo podobne. Jakis odlam?

pozdrawiam
Laris

2. Data: 2005-08-25 04:41:24

Temat: Re: Firma Optimum
Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mozecie sie podzielic opiniami?
> Co ciekawe znalazlem tez firme OPTI. Maja logo podobne. Jakis odlam?

Może to się ma jak Panasonix do Panasonica?
Pozdro Jacenty

3. Data: 2005-08-25 20:06:46

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacenty" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Może to się ma jak Panasonix do Panasonica?

Na prawde nikt nic nie ma w kuchni z firmy optimum??

pozdrawiam
Laris

4. Data: 2005-08-27 11:44:38

Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> napisał w wiadomości

> Użytkownik "jacenty" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Na prawde nikt nic nie ma w kuchni z firmy optimum??

A co można wiedzieć o najtańszym sprzęcie jaki jest na rynku... ?

pozdr

5. Data: 2005-08-27 20:35:00

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A co można wiedzieć o najtańszym sprzęcie jaki jest na rynku... ?

Najtanszy? Czajnik bezprzewodowy, ktory mam na oku kosztuje 180 zl. To
znaczy, ze co? Do kitu? Nie rozumiem twojego stwierdzenia. Kazda firma
produkuje produkty tansze i drozsze.

Laris

6. Data: 2005-08-27 22:18:49

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> napisał w
wiadomości news:deqinu$8ov$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> Najtanszy? Czajnik bezprzewodowy, ktory mam na oku kosztuje 180 zl.
> znaczy, ze co? Do kitu? Nie rozumiem twojego stwierdzenia. Kazda

Tu nie ma co rozumieć, po prostu Robert używa czajników po 1800 pln :>
Ania
--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

7. Data: 2005-08-28 08:00:14

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <jurek@post> napisał w wiadomości

> Tu nie ma co rozumieć, po prostu Robert używa czajników po 1800 pln :>
> Ania

A to przepraszam, gluptas ze mnie ;))

pozdrawiam
Laris

8. Data: 2005-09-01 10:11:23

Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Najtanszy? Czajnik bezprzewodowy, ktory mam na oku kosztuje 180 zl. To
> znaczy, ze co? Do kitu? Nie rozumiem twojego stwierdzenia. Kazda firma

Co ty opowiadasz ? Widziałeś kiedyś czajnik philipsa za 60 zł ?
A optimum właśnie do takiej grupy klientów adresuje swoją ofertę. Cena tego
czajnika wynika tylko z tego, że jest wykonany z aluminium a nie plastiku.
Co można więc powiedzieć o czajniku za 60 zł ?

pozdr.

Kanie marynowane? kiszone?
jak zrobic zupe rybna.
Grzybowy nastał czas