Firma farmaceutyczna???

1. Data: 2000-04-01 22:22:02

Temat: Firma farmaceutyczna???
Od: "Max Mec" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!!
Czy ktoś z Was pracuje w takiej firmie?/ Jaksię dostać ,jaka jest praca i
płaca?? Ciekawa ? Fajna itp??????????? Lepiej charać w Aptece czy w
Firmie??

2. Data: 2000-04-02 09:45:25

Temat: Re: Firma farmaceutyczna???
Od: "Max Mec" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli lubisz wciskac kity ludziom, to praca jest fajna. Mam paru
> znajomych. Pensja w okolicy 4000 zlotych plus sluzbowy samochod. Zasada
> jest prosta. Unikac duzych firm, bo tam sa najgorsze stosunki. Isc do
> sredniej, gdzie niezle placa, a zespol ludzi jest maly i zgrany. Zdrowko
>
> Bleys
podobno trudno sie dostac do firmy..sa jakies sposoby???????????

3. Data: 2000-04-02 13:24:59

Od: Bleys <b...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2000-04-02 15:55:57

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Max Mec napisał(a) w wiadomości: <38e67700$1@news.vogel.pl>...
>hej!!
>Czy ktoś z Was pracuje w takiej firmie?/ Jaksię dostać ,jaka jest praca i
>płaca?? Ciekawa ? Fajna itp??????????? Lepiej charać w Aptece czy w
>Firmie??

De gustibus...
W firmie bedziesz pomiotlem, ale bedziesz trzaskal kase, tylko co dalej?
Napiszesz potem w CV ze byles przez 2-3 lata komiwojazerem?

Adam B.

5. Data: 2000-04-02 19:23:03

Od: Bleys <b...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Max Mec wrote:

> podobno trudno sie dostac do firmy..sa jakies sposoby???????????

Ktos Ci bajek naopowiadal. Firmy sie oglaszaja ciagle. W gazecie
wyborczej co tydzien jest 5 ogloszen. Tam jest ciagla rotacja, wielu
ludzi odchodzi, wiec ciagle szuka sie nowych.

Bleys

6. Data: 2000-04-03 05:17:53

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bleys napisa?(a) w wiadomoœci: <3...@n...hotmail.com>...

>Nie przesadzaj. To sie nazywa "reprezentant medyczny":)

Oczywiscie, to tak samo jak z "operatorem koparki recznej" czy
"konserwatorka powierzchni plaskich". :)
Ja osobiscie, mimo iz mam lekka niechec do pracy w aptece, zalecalbym Ci
jednak prace tam, a nie w firmie. Chociazby tylko dla zrobienia stazu. A jak
jeszcze zrobisz specjalizacje to juz w ogole bedziesz gosciu.
Natomiast praca w firmie jako REP jest kompletnie bez przyszlosci.
Zostaniesz najwyzej po kilku latach nadREPem i juz. Lepiej sie zahaczyc w
dziale rejestracji - to ma jakis sens, tylko ze kasa juz nie taka no i
samochod sluzbowy niepredko dostaneisz. :)

Adam B.

7. Data: 2000-04-03 05:55:24

Od: Bleys <b...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Adamus wrote:

> [...]
> Napiszesz potem w CV ze byles przez 2-3 lata komiwojazerem?

Nie przesadzaj. To sie nazywa "reprezentant medyczny":)
Zdrowko

Bleys

8. Data: 2000-04-03 17:53:44

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bleys napisa?(a) w wiadomoœci: <3...@n...hotmail.com>...

>firmy. Drugi w innej firmie ma teraz pod soba cala Polske. Jesli masz
>przebicie, to z repa mozna niezle wyskoczyc w gore. Ale nie kazdy ma.

O wlasnie! To juz nie te czasy. Startowanie z kariera od repa mialo sens,
gdy firmy wchodzily na rynek, a teraz juz wszystko mocno okrzeplo i rynek
pracy "nieco" sie zmienil...

Adam B.

9. Data: 2000-04-03 23:08:11

Od: Bleys <b...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Adamus wrote:

> [...]
> dziale rejestracji - to ma jakis sens, tylko ze kasa juz nie taka no i
> samochod sluzbowy niepredko dostaneisz. :)

Czy ja wiem? Jak pisalem, mam paru znajomych w roznych firmach. Jeden
zostal "nadrepem" i odpowiada za sprzedarz w Europie wschodniej w jednej
z firm. Wlasciwie teraz moze juz tylko awansowac do dyrekcji calej

10. Data: 2000-04-04 14:28:22

Od: Bleys <b...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Adamus wrote:

> [...]
> gdy firmy wchodzily na rynek, a teraz juz wszystko mocno okrzeplo i rynek

Dlaczego nie te czasy? Ten czlowiek awansowal pol roku temu.

Bleys

triage
cukrzyca a praca ?
cysta