Fizjologia a psychologia [lzawienie]

1. Data: 2007-05-26 21:13:09

Temat: Fizjologia a psychologia [lzawienie]
Od: "Dariusz Strzebonski" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę,

Interesuje mnie pewien problem, ktory dotyka mnie odkad pamietam.

Podczas rozmow - klotni, dyskusji ale i tych calkiem normalnych czy
trywialnych zdarza mi sie, ze lzawie. Placze? Nie jest to spowodowane
emocjami. Czesto zachowuje stoicki spokoj, podczas gdy moje reakcje
'fizjologiczne' sa dziwne. A co gorsza klopotliwe i czasami utrudniajace
komunikacje z ludzmi.

Nie jestem niesmialy, specjalnie wrazliwy. Plakac potrafie i zdarzaja sie
takie sytuacje czasami. Zupelnie inne od tych niekontrolowanych lez, ktore
potrafia sie pojawiac nawet gdy rozmawia sie o przyslowiowej 'dupie
marynie'.

Jesli ktos ma jakas wiedze na ten temat i chcialby sie podzielic - prosze
bardzo i dziekuje.

;)

Darek.

2. Data: 2007-05-26 21:16:11

Temat: Re: Fizjologia a psychologia [lzawienie]
Od: "kajus44" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomość:2...@b...com,
nadawca:Dariusz Strzebonski
> [...]
> przyslowiowej 'dupie marynie'.
>
> Jesli ktos ma jakas wiedze na ten temat i chcialby sie podzielic -

Ty masz po prostu alergię na mądrych ludzi, musisz pszestać z nimi rozmawiać
i poszukać nowych znajomych, na pszykład pod mostem albo w wenźle
ciepłowniczym.

3. Data: 2007-05-26 21:34:00

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Strzebonski; <2...@b...com> :

> [...]
>
> Podczas rozmow - klotni, dyskusji ale i tych calkiem normalnych czy
> trywialnych zdarza mi sie, ze lzawie. Placze? Nie jest to spowodowane

Jeżeli nie jest, to jest zapewne związane z niewłaściwą pracą powiek
(brak ruchów powiek)/wytrzeszczem oczu. Ale to z kolei jest związane z
emocjami. ;)

> Czesto zachowuje stoicki spokoj, podczas gdy moje reakcje
> 'fizjologiczne' sa dziwne. A co gorsza klopotliwe i czasami utrudniajace
> komunikacje z ludzmi.

Świadomie odczuwasz spokój. Ja np. czasami stopniowo podnoszę głos w
trakcie kłótni i nie jestem tego świadomy, tak samo "w nerwach" możesz
nie być świadomy wytrzeszczu oczu, zmiany rytmu ruszania (mrugania)
powiekami. Możesz mieć ograniczone świadome postrzeganie w momencie
konfliktowym, a nie "zachowujesz spokój". Jeżeli w trakcie kłótni osoba
kłócąca się z Tobą coraz bardziej się wnerwia, to może to być też
efektem postrzegania przez nią twoich nieuświadomionych zachowań
świadczących o zdenerwowaniu.

> [...]
> takie sytuacje czasami. Zupelnie inne od tych niekontrolowanych lez, ktore
> potrafia sie pojawiac nawet gdy rozmawia sie o przyslowiowej 'dupie

Dysocjant? ;) Nie bój nic, dysocjanci, to klucz do rozwoju, ale warto
wiedzieć, że występuje u nich rozgraniczenie pomiędzy fizjologią a
postrzeganiem przez rozum.

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

4. Data: 2007-05-27 13:20:08

Od: "! WŁÓDIMIR ! KÓPIN !" <JÓHAN_KÓPSZTAL@PÓÓCZTA.ÓNET.ÓL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kajus44 napisał:

> Ty masz po prostu alergię na mądrych ludzi, musisz pszestać z nimi rozmawiać
> i poszukać nowych znajomych, na pszykład pod mostem albo w wenźle
> ciepłowniczym.

RÓTFL
--
! PRÓZÓDÓNT ! RÓBLIKI ! ÓPD !
! PÓWJEC ! SWÓJEJ ! MATCE ! ŻÓ !

5. Data: 2007-05-27 19:36:50

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Strzebonski" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

moja kolezanka tak ma jak jej sie zjade w oczy ciongle placze ,

6. Data: 2007-05-27 19:37:16

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty masz po prostu alergię na mądrych ludzi, musisz pszestać z nimi
> rozmawiać
> i poszukać nowych znajomych, na pszykład pod mostem albo w wenźle
> ciepłowniczym.

ROTFLISSSIMO :D :D

7. Data: 2007-05-27 20:44:13

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kajus44" <k...@i...pl> wrote in message

> Ty masz po prostu alergię na mądrych ludzi, musisz pszestać z nimi
> rozmawiać
> i poszukać nowych znajomych, na pszykład pod mostem albo w wenźle
> ciepłowniczym.

Dobre & mocne
--

Bluzgacz