Flower Babies

1. Data: 2002-05-02 09:50:15

Temat: Flower Babies
Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę wyhaftować koleżance spodziewającej sie
najprawdopodobniej trojaczków kolekcję Flower
Babies ze stronki:
http://www.vsccs.com/me/702-FlowerBabies/702-FBColle
ction.html

Czy może któras z Was ma do tego schematy?
......bo troche póxno sie do tego zabieram ale ta wiosna.....
wiosennie spóźniona Pusia

1. Data: 2002-05-02 15:07:37

Temat: Re: Flower Babies
Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ction.html

> Czy może któras z Was ma do tego schematy?
> ......bo troche póxno sie do tego zabieram ale ta wiosna.....

Moge ci zrobic schematy w PCStitchu, ale musialabys poczekac ze dwa
tygodnie.

Pozdrawiam - Anka

1. Data: 2002-05-02 17:01:25

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moge ci zrobic schematy w PCStitchu, ale musialabys poczekac ze dwa
> tygodnie.
>
> Pozdrawiam - Anka

Poczekam...nawet dłużej...a potem bedę haftowac dzień i noc:-)))...w koncu
niecodziennie chce sie zrobic przyjemnośc przyszłej matce trojaczków...ha
ha....

Juz z góry wdzięczna Pusia

1. Data: 2002-05-06 05:42:54

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
koncu
> niecodziennie chce sie zrobic przyjemnośc przyszłej matce trojaczków...ha

Pusiu, jak dostaniesz już te zworki, to proszę daj na serwerek. Ja też bym
chciała z nich skorzystać. A co do twojej koleżanki, to piękny prezent dla
niej planujesz. A może jeszcze jakieś dodatkowe ręce? Przydadzą się jej jak
już urodzi tą gromadkę.
Gocha

1. Data: 2002-05-06 06:48:30

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
koncu
> niecodziennie chce sie zrobic przyjemnośc przyszłej matce trojaczków...ha

Niecodziennie spotyka się też przyszłą matkę trojaczków:))))
Kinga

1. Data: 2002-05-06 16:24:36

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pusiu, jak dostaniesz już te zworki, to proszę daj na serwerek. Ja też
bym
> chciała z nich skorzystać.

Buuuuu...nie umiem wrzucac na serwerek,moge przeslac
na priva albo naucz pliiiiiiiisssssss
Pusia
Ps.Czy bez fioletowy i biały pachną tak samo?
Bo mnie się wydaje że fioletowy intensywniej.....

1. Data: 2002-05-07 07:34:10

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Buuuuu...nie umiem wrzucac na serwerek,moge przeslac
> na priva albo naucz pliiiiiiiisssssss

Ja też nie. Ja wysyłam do Mongi, a ona wrzuca w moim imieniu.

> Ps.Czy bez fioletowy i biały pachną tak samo?
> Bo mnie się wydaje że fioletowy intensywniej.....

Nie, nie pachną tak samo. Pachną tylko podobnie. Takie jest moje zdanie.

Pusiu, czy ja mam taki mały ekran, czy ty tak dużo enterów na początku
wiadomości? To tak dla zaskoczenia przeciwnika? Szukam ja treści, szukam, a
tutaj pierwsza linijka tekstu wypada mi dopiero pod monitorem tak gdzieś na
środku biurka ;-))))))). HiHihi dobre:))))))
Gocha

1. Data: 2002-05-07 12:39:30

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

.

> [...]
na
> środku biurka ;-))))))). HiHihi dobre:))))))

Sorry....raz sie zdarzyło..:(((...to na pewno wynik
"narkotyzowania" sie zapachem fioletowego bzu...he he

Jesli chodzi o wzorki to jak już zgromadze caly
komplet /uklon w strone asik i najpiekniejszy usmiech :)/
to uzgodnie z Moniką co i jak ok??

Pusia../zamknąć okno czy nie....ale ten zapach.../

1. Data: 2002-05-07 12:49:07

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niecodziennie spotyka się też przyszłą matkę trojaczków:))))
> Kinga

Tylko ciekawe czy dobry lekarz + USG to zawsze
100 procent trafienia /prawidłowej diagnozy?/,bo ona
się zarzeka ,że czuje tylko dwa maluchy........no ale ja
będe przygotowana nawet na czworaczki ..ha ha...albo
na piecioraczki.....albo na.........stop Puśka reka z
klawiaturki .......bo jeszcze wykraczesz.......i nigdy
nie skonczysz tego haftowania.....
przestraszona /troszkę/ Pusia

Korekta pytania - czy Ariadna farbuje?
serwetki szydelkowe z 25.04.2002