Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!n32g2000yqd.googlegroup
s.com!not-for-mail
From: Voyager <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Flyerowi, Stalkerowi...
Date: Wed, 27 Jun 2012 06:56:20 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 158
Message-ID: <b...@n...googlegroups.com>
References: <13jzakpdxg2vf$.vz08uao9a6lg$.dlg@40tude.net>
<ipky6szrcp04$.1x8z7w1a3txbh.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 65.255.37.137
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1340805484 20610 127.0.0.1 (27 Jun 2012 13:58:04 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jun 2012 13:58:04 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: n32g2000yqd.googlegroups.com; posting-host=65.255.37.137;
posting-account=oxm6WwoAAABbNq-FrLxteMJGewUj6LHu
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: SAMSUNG-SGH-i900/1.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows CE; PPC)/UC
Browser7.8.0.95,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:637634
Ukryj nagłówki
Ikselka napisał(a):
> Dnia Wed, 27 Jun 2012 09:44:48 +0200, Ikselka napisał(a):
>
> > ...którzy wciąż jak dzieci wierzą w megabrzozy, ba, brzozy-Godzille, które
> > na wys. 20m są jeszcze tak grube, że zdolne urwac skrzydło samolotu
> > pasażerskiego:
> >
> >
> >
> > "2012-06-26 22:37
> > Komisja Millera sfałszowała raport smoleński.
> >
> > Eksperci smoleńskiego zespołu parlamentarnego odkryli, że komisja Millera
> > sfałszowała własny raport dotyczący katastrofy. A konkretnie zawierający
> > wizualizację załącznik, który miał przedstawić dane z wysokościomierzy
> > zsynchronizowane z pozycją samolotu. Wbrew parametrom lotu komisja podała,
> > że tupolew przeciął brzozę na wysokości ok. 5 metrów, choć faktycznie
> > leciał wtedy ponad 20 metrów nad ziemią. Szef zespołu parlamentarnego
> > Antoni Macierewicz zapowiedział złożenie zawiadomienia do prokuratury o
> > sfałszowaniu dokumentu państwowego i działaniu na szkodę śledztwa (raport
> > komisji jest dowodem w postępowaniu prokuratury).(...)
> >
> > (...)Zapytaliśmy go, czy wszystkie dane zaprezentowane w wizualizacji
> > przedstawionej w raporcie tzw. komisji Millera oparte są na prawdziwych
> > parametrach lotu Tu-154M 101. Odpowiedź jest krótka: tak - odparł Maciej
> > Lasek. - Wizualizacja powstała na podstawie zapisów zawartych w
> > obiektywnych źródłach rejestracji, tj. FDR, QAR, CVR oraz urządzeń, które
> > nie były rejestratorami, ale miały możliwość rejestracji pewnych
> > ograniczonych danych jak TAWS i FMS - dodał.
> >
> > To te parametry zaprzeczają wnioskom raportu i animacji stanowiącej główną
> > część wizualizacji, że tupolew złamał brzozę, ścinając ją na wysokości 5,1
> > m. Jak widać na stopklatce wizualizacji, w momencie uderzenia w brzozę lewy
> > wysokościomierz baryczny wskazywał 591 stóp. W przeliczeniu na metry (180
> > m) i po korekcie uwzględniającej przestawienie przez I pilota
> > wysokościomierza barycznego na inną wartość parę minut przed katastrofą
> > (odejmujemy 168 m) daje to wysokość nad poziomem pasa startowego, na jakiej
> > znajdował się tupolew - czyli 12 m. Podobną wysokość podaje drugi
> > wysokościomierz baryczny. Do tego trzeba dodać 8,3 m różnicy wynikającej z
> > nachylenia zbocza (brzoza znajdowała się 8,3 m niżej), co pozwala nam
> > obliczyć, na jakiej wysokości nad ziemią znajdowała się maszyna - 20,3 m.
> >
> > Eksperci zespołu parlamentarnego stwierdzili, że według trajektorii
> > poprowadzonej na podstawie wizualizacji Komisji Badania Wypadków Lotniczych
> > minimalna wysokość, na jakiej znalazł się samolot, wynosiła 18 metrów ponad
> > ziemią. Nie mógł też utracić fragmentu lewego skrzydła w zderzeniu z
> > brzozą, bo leciał wtedy 20 metrów nad ziemią.(...)
> >
> > (...)Komisja Millera, podobnie jak MAK, robiła wszystko, by nie podawać
> > szczegółowych parametrów. Punkt, gdzie odezwał się TAWS 38 (czyli rodzaj
> > alarmu sygnalizującego, że sensory na goleniach kół odnotowały silne
> > uderzenie typowe dla zderzenia kół z ziemią przy lądowaniu), został przez
> > komisję Millera prymitywnie zamazany - bo do tezy MAK nie pasowało, że gdy
> > odezwał się TAWS 38, samolot był na wysokości... ok. 30 m (jego golenie nie
> > mogły więc odnotować uderzenia kołami o ziemię).
> >
> > Całość artykułu w najbliższym wydaniu tygodnika "Gazeta Polska" "
> >
> > http://niezalezna.pl/30396-komisja-millera-sfalszowa
la-raport-smolenski
> >
> >
> >
> >
> >
> > PS. Flyer, przypominasz sobie naszą niedawną wymianę zdań w kwestii...
> > brzozy?
> > :-/
>
> cd.:
> 27.06.2012
> http://niezalezna.pl/30400-sa-dowody-na-falszerstwa-
w-raporcie-millera
>
> "Ale jedna z wizualizacji ma rangę dokumentu państwowego. Chodzi o tę,
> która jest umieszczona z numerem 4.11 jako załącznik do raportu. I to
> właśnie powoduje, że komisja i jej szef Jerzy Miller, obecnie wojewoda
> małopolski, mogą mieć poważne kłopoty. Przewodniczący zespołu
> parlamentarnego Antoni Macierewicz zapowiedział złożenie do prokuratury
> zawiadomienia o fałszerstwie i utrudnianiu śledztwa. - W tej sytuacji
> konieczne jest wznowienie prac komisji badania wypadków lotniczych oraz
> powołanie międzynarodowej komisji, która zbada okoliczności katastrofy
> smoleńskiej - dodał Macierewicz.
>
> Raport komisji Millera i jego załączniki są dowodem w smoleńskim śledztwie
> prokuratury wojskowej. Zapytaliśmy, czy prokuratura badała kiedykolwiek
> prawdziwość danych, na których opierała się wizualizacja przedstawiona w
> raporcie.
>
> - Całość zebranego dotychczas materiału dowodowego, w tym również wskazany
> raport, została przekazana biegłym powołanym przez Wojskową Prokuraturę
> Okręgową w Warszawie w celu opracowania kompleksowej opinii na temat
> okoliczności, przyczyn i przebiegu katastrofy. Opinia do tej pory nie
> została jeszcze wydana - odpowiedział rzecznik Naczelnej Prokuratury
> Wojskowej płk Zbigniew Rzepa.
>
> Więcej informacji na temat wyników badań ekspertów zespołu zamieszcza
> dzisiejsza "Gazeta Polska".
> (...)"
>
> --
> XL
Oczywiście że okłamali społeczeństwo. Nie powiedzieli co tak naprawdę
spowodowało katastrofę, mając przed sobą analizę danych, pomineli
prawdę i to jest godne ubolewania, czyli nie oświadczyli że przeczyną
katastrofy było......LĄDUJ DZIADU , MY POLSKA HUSARIA ZDOBĘDZIEMY
SZARŻĄ UŁAŃSKĄ TO ROSYJSKIE LOTNISKO.
|