Fondue

1. Data: 2003-01-28 21:09:45

Temat: Fondue
Od: "Janusz Madej" <j...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
czy macie jakiś sprawdzony przepis na fondue, albo jakiś link...
Debiutuję w tym temacie, a nie chcę dać plamy przy gościach.

Pozdrawiam
Janusz

1. Data: 2003-01-28 21:25:34

Temat: Re: Fondue
Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

My robimy Fondue z rosolu (zamias oliwy), nie jest takie ciezkie. Na osobe
bierzemy ca. 300 g mies: wolowina (najlepszy filet, steak), mielone, filet
lub kotlet wieprzowy, drob- pokrojone w kawalki , mielone jako male
klopsiki. Rozne sosy: jogurtowy, czosnkowy, chili, barbecue, azjatycki itd.
co akurat mozna dostac. Do tego salata zielona albo inne salatki.
Jest tez Fodue serowe z chlebem - ale jakos wydawaloby mi sie to nudne i
czekoladowe z owocami. Mysle jednak, ze chodzilo Ci o to z miesem.

Monika

1. Data: 2003-01-29 08:44:06

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Monika:
> [...]
> Jest tez Fodue serowe z chlebem - ale jakos wydawaloby mi sie to nudne i
> czekoladowe z owocami. Mysle jednak, ze chodzilo Ci o to z miesem.

serowe też nie jest nudne, tylko trzeba wziąć trochę więcej rzeczy do
maczania, nie tylko chleb. Tak samo do twojego "Feuertopf" ;-). Polecam
seler zielony, oliwki (do serowego też), pieczarki (do obu). Jak kto
lubi też inne warzywa (np. pietruszka i marchewka).

Może niech przedpiśca zdefiniuje, jakie fondue on sobie życzy, to i
przepis się znajdzie.

Waldek

paczki wysmienite
TVP1