Forma do tarty

1. Data: 2005-09-27 19:50:43

Temat: Forma do tarty
Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszedłem kupić formę do tarty. Okazało się, że są blaszane, ceramiczne i
szklane. No i nie kupiłem bo nie mogłem się zdecydować. Więc proszę o radę
praktyków. Czym one się różnią w użytkowaniu? Jaka jest lepsza (i
dlaczego). I jeszcze jakiej powinna być wielkości?

Alek

2. Data: 2005-09-27 21:11:53

Temat: Re: Forma do tarty
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:dhc7qe$o0u$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> praktyków. Czym one się różnią w użytkowaniu? Jaka jest lepsza (i
> dlaczego). I jeszcze jakiej powinna być wielkości?

Ja mam szklaną...duraleks jaki czy cus...i działa średnica to jakies 30cm

Marek

3. Data: 2005-09-29 06:22:46

Od: "Justyna" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
skoro watek o formach do tarty mam pytanie :) Czy forma z takim rabkiem na
dnie, takim czyms wypuklym to normalna forma to tarty czy jakas udziwniona?
Bo taka wlasnie posiadamy ale sie okazało że jest ona niepraktyczna albo zle
przez nas wykorzystywana, ponieważ tarta po upieczeniu i wyjeciu peka, bo
przez ten rabek czesc srodkowa spodu jest wyzej. Do wywalenia ta forma czy
zmienic sposob jej uzytkowania? :)

Pozdrawiam.
Justyna

4. Data: 2005-09-29 07:02:31

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przez ten rabek czesc srodkowa spodu jest wyzej. Do wywalenia ta forma czy

Moja jest zwyczajna z płaskim dnem i pofalowanymi brzegami...i tyle..:))

Marek

5. Data: 2005-09-29 07:06:45

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skoro watek o formach do tarty mam pytanie :) Czy forma z takim rabkiem
na > dnie, takim czyms wypuklym to normalna forma to tarty czy jakas

Jeśli dobrze zrozumiałem opis, to moja mama ma taką blachę. Jest ona
trochę niższa niż forma do tarty. Mama piekła w tym spody do ciast. Po
wyjęciu z blachy obracała placek i wtedy na wierzchu było zagłębienie w
którym można było ułożyc owoce i zalać je galaretką, brzegi placka były
trochę wyższe a boki faliste.

Soja
Re: tort sachera-czy jest dobry?
Re: Forma do tarty