Forum dla młodych małżeństw

91. Data: 2005-12-14 12:21:32

Temat: Re: Forum dla młodych małżeństw
Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2005 13:02:14 +0100, siwa napisał(a):

> A ja sie zastanawialam -- po co mi ten Usenet...

Żeby sobie pog(d/m)erać?

puchaty

92. Data: 2005-12-14 12:24:03

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
v...

> Uważam, że wszystkie figury płaskie (w tym trójkąty) generalnie nie służą
> budowaniu trwałych i zdrowych relacji w rodzinie. I właśnie mając na
> względzie rodzinę postuluję aby napiętnować dwuznaczne propozycje młodego
> małżeństwa jak i Twoje, Elske, poparcie. Dziewczyno, opamiętaj się - masz
> przecież dwójkę dzieci!

Trójkę, puchaty, trójkę :-).
Poza tym gdzie Ty widzisz moje poparcie? Ja zwalczam wszelkie przejawy
niezdrowego wyuzdania!

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

93. Data: 2005-12-14 12:58:00

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> Nie żebym od razu imputowała to założycielom wątku, ale jak ich czytam, to
> jakoś dziwnie staje mi przed oczami smarkateria, która zaliczyła wpadkę i
> przymuszona założyła podstawową komórkę społeczną, a teraz siedzi na
> garnuszku u rodziców, ale patrzy na rówieśników z wyższością i czuje się
> taaaaka dorosła.

a mnie sie od razu skojarzyla para, ktora pisywala ze wpsolnego
konta na pl.soc.seks.moderowana, ale to chyba bez wiekszego
zwiazku z trescia postow :)

blagam, niech mi ktos wyjasni, jakie sa korzysci ze wspolnego
korzystania z jednego konta na newsach i co powstrzymuje
niektorych przed zalozeniem osobnych?

-- kasica, pograzona w niezrozumieniu...

94. Data: 2005-12-14 13:00:10

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 14 Dec 2005 12:45:41 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@n...o2.pl> i powiedziała:

> Śmichy, chichy a jak czytam wypowiedzi Joli to faktycznie na to wygląda
> :-))))

Mam wrażenie, że jesteś odosobniona w takiej interpretacji.

Zuzanka (bez :-))))

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

95. Data: 2005-12-14 13:07:50

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2005 13:58:00 +0100, Katarzyna Kulpa napisał(a):

> blagam, niech mi ktos wyjasni, jakie sa korzysci ze wspolnego
> korzystania z jednego konta na newsach

1. nie pomylą się i nie wyślą posta z konta partnera
2. wspólnie ustalają co napiszą, wspólnie zastanawiają się nad
odpowiedziami zatem wcześniej: prowadzą dyskusję, wymieniają się opiniami,
szukają konsensusu, wypracowują poglądy uniwersalne z punktu widzenia ich
związku.
3. spędzają ze sobą więcej czasu.
4. mi to nie przeszkadza

> i co powstrzymuje
> niektorych przed zalozeniem osobnych?

Nie wiem. Ale też nie wiem, czy oni nie mają osobnych na jakichś innych
grupach.

puchaty

96. Data: 2005-12-14 13:13:21

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrndq05qq.t57.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> Pewnego dnia, a było to Wed, 14 Dec 2005 12:45:41 +0100, przyszła do mnie
> wiadomość z adresu <k...@n...o2.pl> i powiedziała:

> Mam wrażenie, że jesteś odosobniona w takiej interpretacji.

no to podaj mi powód, dla którego czepia się Bogu ducha winnych ludzi. Moze
ja czegoś nie rozumiem po prostu.

97. Data: 2005-12-14 13:18:50

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2005 13:00:10 +0000 (UTC), Małgorzata Krzyżaniak
napisał(a):

> Mam wrażenie, że jesteś odosobniona w takiej interpretacji.

Błędne jest Twoje wrażenie.

98. Data: 2005-12-14 13:23:54

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> 1. nie pomylą się i nie wyślą posta z konta partnera

a to sie mozna tak pomylic? nie wiedzialam. moj
system chyba tego nie umozliwia ;)
mnie zawsze dziwily/bawily posty wysylane z konta
"tomaszek" i podpisane przez "jagienke".

> [...]
> szukają konsensusu, wypracowują poglądy uniwersalne z punktu widzenia ich

to samo (dyskusje, szukanie konsensusu) mozna robic bez wspolnego
konta. ba, mozna prowadzic ze soba dyskusje na newsach.

> 3. spędzają ze sobą więcej czasu.

o, to na pewno. wspolne zastanawianie sie nad kazdym
postem musi byc strasznie czasochlonne. ja jednak
podejrzewam, ze odbywa sie to glownie na zasadzie "raz pisze
jola, raz tomcio", a reszta swiata nie ma pojecia,
z ktora osobowoscia aktualnie dyskutuje.

> 4. mi to nie przeszkadza

a mi przeszkadza takie rozmycie bytu rozmowcy, zwlaszcza,
ze rozne wypowiedzi takiej zbiorowej osobistosci moga byc
zupelnie niespojne. trudno dyskutowac z czyms, co z postu
na post zmienia opinie, styl, poczucie humoru etc.
a juz odpowiadanie na posta skonstruowanego na zasadzie
"to pisalam ja, jola, a to pisalem ja, tomcio" jest na maksa
niewygodne.

-- kasica

99. Data: 2005-12-14 13:28:38

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 14 Dec 2005 14:13:21 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@n...o2.pl> i powiedziała:

> no to podaj mi powód, dla którego czepia się Bogu ducha winnych ludzi. Moze
> ja czegoś nie rozumiem po prostu.

O powody i motywacje to pytaj bezpośrednio, nie mam wykształcenia psychologicznego,
żeby oceniać. Co do winności Bogu ducha - oni nie na polowanie tu przyszli ;-)

Zuzanka (też ubolewam, że nie wiem, do ilu się jest mm)

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

100. Data: 2005-12-14 13:39:17

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2005 14:23:54 +0100, Katarzyna Kulpa napisał(a):

> a to sie mozna tak pomylic? nie wiedzialam. moj
> system chyba tego nie umozliwia ;)
> mnie zawsze dziwily/bawily posty wysylane z konta
> "tomaszek" i podpisane przez "jagienke".

No właśnie - to jest właśnie efekt tej pomyłki, o której pisałem.

> to samo (dyskusje, szukanie konsensusu) mozna robic bez wspolnego
> konta.

Pewnie, że można ale w wypadku wspólnego nawet trzeba (by nie wyjść na
durniów)

> ba, mozna prowadzic ze soba dyskusje na newsach.

A tego to ja nie rozumiem. Nie przyszłoby mi do głowy dyskutować z Sową na
newsach (szczególnie na ważne dla mnie tematy).

> [...]
> jola, raz tomcio", a reszta swiata nie ma pojecia,
> z ktora osobowoscia aktualnie dyskutuje.

Możesz podejrzewać ale to nie znaczy, że faktycznie jest tak jak piszesz.

> [...]
> zupelnie niespojne. trudno dyskutowac z czyms, co z postu
> na post zmienia opinie, styl, poczucie humoru etc.

Zauważ, że oni przede wszystkim szukają innych młodych małżeństw do
dyskusji. Ograniczają swój krąg dyskutantów do osób myślących podobnie do
nich. Uważam, że może to być wygodne i zasadne tym bardziej, że dosyć
wyraźnie określili o czym właściwie chcą dyskutować a fakt, że nie
uczestniczą zbyt aktywnie w naszych docinkach i przepychankach świadczy o
tym, że nie straszą ich jeszcze po nocach Duchy Dyskusji.

puchaty

Różnica wieku
Rodzice, a dzieci
[OT] pomocy potrzebuję świątecznie
Rzutnik ANIA + zestaw super bajek, okazyjnie..
Prosze o pomoc