Forum dla młodych małżeństw

181. Data: 2005-12-15 20:55:34

Temat: Re: Forum dla młodych małżeństw
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-15 21:54:33 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *puchaty* skreślił te oto słowa:

> Nie jesteś obiektywna a na dodatek traktujesz seks przedmiotowo :-P

I jestem okularnicą :P

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*
http://www.voila.pl/7ufx3/

182. Data: 2005-12-15 20:58:46

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-15 21:52:17 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *puchaty* skreślił te oto słowa:

> Nie. Po prostu uważam, że normalny człowiek posługuje się tylko jednym
> systemem wartości i w relacji do niego ocenia innych.

Znaczy jak ktoś pisze, ze seks jest nagrodą u kogos to oznacza, że pochwala
takie zachowania.
Jak komuś na myśl przychodzi, że resztki kosmetyków mogą ewnetulanie być
nagrodą to znaczy, że sam tak robi czy sam się tak tanio 'sprzedaje'?
Ja rozumiem, że teraz to wygodna linia, ale nie ma to odbicia w
rzeczywistości. Jakby to było takie proste psycholodzy nie musieli by tylu
innych 'bzdur' sie uczyc :)

183. Data: 2005-12-15 20:59:56

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-15 21:54:35 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Paulinka* skreślił te oto słowa:

> Oryginał nie miał być śmieszny, a Twoja tranwestacja z samej definicji
> powinna bawić.

Nie wydaje mi się:
trawestacja - także przeróbka, zmiana czyjejś wypowiedzi w dostosowaniu do
innej sytuacji
Definicja of korz z sjp.

184. Data: 2005-12-15 21:06:13

Od: "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia z adresu <L...@p...onet.pl> wymodził(a) :

> Nie wydaje mi się:
> trawestacja - także przeróbka, zmiana czyjejś wypowiedzi w
> dostosowaniu do innej sytuacji
> Definicja of korz z sjp.

Aż sprawdziłam : http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=62816 .
Nie musisz odpowiadać, link zdaje się wyjaśnia wszystko.

Paulinka

185. Data: 2005-12-15 21:25:22

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@p...onet.pl> napisał(a):

> A Dunia siga ma po niemiecku, z
> umlautami - a więc UTF jest jej potrzebny. Uzycie uzasadnione.

Eeee. Sig po niemiecku to sztuka dla sztuki. Kiepskie uzasadnienie.
Jak wymyślę siga po koreansku, też mogę dowolnie kodować?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

186. Data: 2005-12-15 21:32:39

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-15 22:25:22 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *siwa* skreślił te oto słowa:

> Eeee. Sig po niemiecku to sztuka dla sztuki. Kiepskie uzasadnienie.

Tak szczerze, dla mnie wystarczającym uzasadnieniem jest, że delikwent
pisze spoza kraju, i pisze na grupach w różnych językach. Od zawsze
traktowało się ulgowo takie osoby. Nie krzyczało się na nie za krzaki, za
brak deklaracji, i za zapisywanie róznych słow fonetycznie (tu bogata
tradycja prkuchni).
Wystarczy dać żyć innym. No chyba, że koniecznie chce się znaleźć ten
przysłowiowy kij.

> Jak wymyślę siga po koreansku, też mogę dowolnie kodować?

Tak, zeby Cię nie scancelowało. Cyrylicy nie canceluje, moze i z koreanskim
sie uda ;)

187. Data: 2005-12-15 21:34:55

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> W wiadomości <news:dnsba5$286$1@atlantis.news.tpi.pl>

> Najpierw to:
> d95rcq$1l2$...@i...gazeta.pl
>
> A potem to:
> den0tu$be7$...@i...gazeta.pl

Oj, to powiedz mi jeszcze jak to otworzyć po ludzku bo ja używam OE i
niekumata jestem (znaczy zaperlona ;P).

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

188. Data: 2005-12-15 21:38:31

Od: "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske z adresu <k...@n...o2.pl> wymodził(a) :

> Oj, to powiedz mi jeszcze jak to otworzyć po ludzku bo ja używam OE i
> niekumata jestem (znaczy zaperlona ;P).

http://groups.google.pl/advanced_search?hl=pl

Paulinka

189. Data: 2005-12-15 21:40:26

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:dnsnr8$pcq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> http://groups.google.pl/advanced_search?hl=pl

Dziękuję :-)
I ROTFL!!!

190. Data: 2005-12-15 21:43:50

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje międzyludzkie
napisał(a):

> Znaczy jak ktoś pisze, ze seks jest nagrodą u kogos to oznacza, że pochwala
> takie zachowania.

Nie miałaś najmniejszych podstaw aby wysnuć taki wniosek z moich ani Sowy
wypowiedzi. Skąd wzięło się więc akurat takie przypuszczenie jakobym stawał
tutaj w obronie żony dla seksu? Albo dlaczego uważasz, że za takie moje
zachowanie, Sowa powinna się w ten sposób odwdzięczyć? IMO musiałaś
posłużyć się własnym systemem wartości. Bo ani moim ani mojej żony.

> Ja rozumiem, że teraz to wygodna linia, ale nie ma to odbicia w
> rzeczywistości.

Ja mam taką nadzieję. Mam nadzieję, że próbowałaś być tylko "inteligentna".

puchaty

Różnica wieku
Rodzice, a dzieci
[OT] pomocy potrzebuję świątecznie
Rzutnik ANIA + zestaw super bajek, okazyjnie..
Prosze o pomoc