Forum dla młodych małżeństw

221. Data: 2005-12-15 23:12:19

Temat: Re: Forum dla młodych małżeństw
Od: "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia z adresu <L...@p...onet.pl> wymodził(a) :

> Tak czy inaczej, dziękuję za zdeklarowanie chęci ;)

Definicję projekcji jak sądzę znasz, z ironią u Ciebie jak zwykle trudno.

Dobranoc Lia
Paulinka

222. Data: 2005-12-15 23:20:03

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-16 00:12:19 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Paulinka* skreślił te oto słowa:

> Definicję projekcji jak sądzę znasz, z ironią u Ciebie jak zwykle trudno.

Powiedziała ta, która zauważyła kiedy ją kąsało ;)

> Dobranoc Lia

Dobranoc :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*
http://www.voila.pl/7ufx3/

223. Data: 2005-12-16 08:27:53

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Eeee, tylko się ćwiczę w trawestacjach tekstów autorstwa Sowy ;> Ten
> dzisiejszy był szczególnie inspirujący, i przećwiczenie takiej trawestacji
> na osobie, która zapewmne przywykła do stylu własnej żony wydało mi się
> absolutnie nieszkodliwe :)

O, tak. Było nieszkodliwe, a nawet dość żałosnawe.

Margola

224. Data: 2005-12-16 08:43:48

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał(a):

> Albo że mieszka z rodzicami :).

Bo w większości przypadków mieszkanie z rodzicami od pewnego wieku delikwenta
w górę to rzeczywiście obciach. Pewnie, są przypadki, że jest to sensowne
(wielka rodzinna willa, gdzie każdy ma aż za dużo miejsca) albo konieczne
(opieka nad chorym rodzicem), ale bardzo często jest to racjonalizowanie
własnego nieudacznictwa opowieściami o preferowaniu rodziny wielopokoleniowej
pod jednym dachem.

--
JoP

225. Data: 2005-12-16 08:48:28

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> (opieka nad chorym rodzicem), ale bardzo często jest to racjonalizowanie
> własnego nieudacznictwa opowieściami o preferowaniu rodziny

A jeśli ktoś naprawdę preferuje to, niż model amerykański?

Margola (od osiemnastki osobno, żeby się nie narażać)

226. Data: 2005-12-16 08:53:10

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> napisał(a):

> A jeśli ktoś naprawdę preferuje to, niż model amerykański?

Między mieszkaniem z rodzicami a modelem amerykańskim jest jeszcze cała gama
możliwości pośrednich.

--
JoP

227. Data: 2005-12-16 08:56:05

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Między mieszkaniem z rodzicami a modelem amerykańskim jest jeszcze cała
gama
> możliwości pośrednich.

KOnkretnie, to pytałam, co w przypadku, jeśli ktoś naprawdę woli mieszkać z
rodzicami i dziadkami, i tak się dzieje od pokoleń w jego rodzinie. Bo znam
taką rodzinę i dotąd wydawali mi się normalni.

Margola

228. Data: 2005-12-16 09:14:33

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Pewnie, są przypadki, że jest to sensowne
> (wielka rodzinna willa, gdzie każdy ma aż za dużo miejsca)

Tu mnie zaniepokoiłaś. Zdefiniuj "wielka" i napisz ile metrów minimum
powinno przypadać na osobo-członka rodziny, nie licząc kota.

--
s i w a
nieco nieudana chyba

229. Data: 2005-12-16 09:50:45

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał(a):

> Tu mnie zaniepokoiłaś. Zdefiniuj "wielka" i napisz ile metrów minimum
> powinno przypadać na osobo-członka rodziny, nie licząc kota.

A po co od razu w metrach? Jak dla _mnie_, minimum to osobna kuchnia,
łazienka i wejście, żeby można było traktować to jako lokal docelowy.

--
JoP

230. Data: 2005-12-16 10:00:38

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Jak dla _mnie_, minimum to osobna kuchnia,
> łazienka i wejście, żeby można było traktować to jako lokal docelowy.

Przegrałam :(
Dla mnie jest to
ilośc pomieszczeń = ilość osób (niezależnie od wieku) + (minimum) 1

--
s i w a
w rodzinie trzypokoleniowej 1+1+1

Różnica wieku
Rodzice, a dzieci
[OT] pomocy potrzebuję świątecznie
Rzutnik ANIA + zestaw super bajek, okazyjnie..
Prosze o pomoc