Forum hi-joy - jak się zarejestrować?

1. Data: 2006-04-08 17:25:40

Temat: Forum hi-joy - jak się zarejestrować?
Od: "Dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ktoś kto już się zarejestrował na tym forum to mi pewnie pomoże. Wiem, że
najpierw trzeba wpisać login, potem te cyferki z boku,zaznaczyć płeć, wpisać
hasło, powtórzyć hasło. Następne dwa okienka są dla mnie zagadką. Na
poprzednim forum to było pytanie i kraj pochodzenia. potem jest e-mail. Po
lewej stronie jest na dole okienko jak się go odkliknie to rozwija sie lista
do wypełnienia i tutaj to już zupełnie nie wiem o co chodzi. Nie mogę
ustawić kodowania znaków, mam prawie same znaki zapytania.
Czekam na pomoc, pozdrawiam,
Dorota (Wrocław)

2. Data: 2006-04-09 17:14:59

Temat: Re: Forum hi-joy - jak się zarejestrować?
Od: "misiek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do wypełnienia i tutaj to już zupełnie nie wiem o co chodzi. Nie mogę
> ustawić kodowania znaków, mam prawie same znaki zapytania.

Witaj
Ja też chciałam się tam zarejestrować ale niestety mam taki sam problem
Może ktoś nam pomoże!!
Będę wdzięczna
Misiek

3. Data: 2006-04-09 18:24:57

Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj
> Ja też chciałam się tam zarejestrować ale niestety mam taki sam problem
> Może ktoś nam pomoże!!
> Będę wdzięczna
> Misiek

Witam, od dawna jestem tam zarejestrowana, oczywiście nie rozumiem robaczków
ale robiłam dokładnie to co jest napisane w instrukcji do meilaodiy. instrukcję
znajdziecie w faq:
Pozdrawiam Krystyna

4. Data: 2006-04-10 11:33:01

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> Witam, od dawna jestem tam zarejestrowana, oczywiście nie rozumiem robaczków
> ale robiłam dokładnie to co jest napisane w instrukcji do meilaodiy.

prosze o tlumaczenie z rosyjskiego
(szydełko) ażurowe czapeczki i kwiatki pl - gdzie?
skan malej diany na szydelku
Filetowe róże
[xxx] poszukuje