Forum hi-joy pomoc

1. Data: 2006-04-06 07:34:16

Temat: Forum hi-joy pomoc
Od: alma100jes <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Czy ktoś może mnie powiedzieć, czy hi-joy jest to samo jak kiedyś
xinyuesz i jescze wceśniej meilaodiy?. Jak się tam zgłaszać? Czy pod ten
sam nick i hasło? I punkty zostały, czy trzeba zacząć od nowa?

POzdrawiam, Alma

2. Data: 2006-04-06 07:35:12

Temat: Re: Forum hi-joy pomoc
Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alma100jes" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i jescze wceśniej meilaodiy?. Jak się tam zgłaszać? Czy pod ten sam nick i
> hasło? I punkty zostały, czy trzeba zacząć od nowa?

to jest inne forum - trzeba się zarejestrować.
Ale zasady rejestracji takie same jak na xiny.
Poruszamy sie podobnie

pzdr.Dodo

3. Data: 2006-04-06 08:09:58

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jest inne forum - trzeba się zarejestrować.
> Ale zasady rejestracji takie same jak na xiny.
> Poruszamy sie podobnie
>
> pzdr.Dodo

A jak tam można coś wyszukać? Jest gdzieś wyszukiwarka?

Pozdr
Ania z Raszyna

4. Data: 2006-04-06 08:44:49

Od: alma100jes <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem gdzie jest okienko rejestracji. W meilo było trochę wiecej po
angielsku, tutaj mało mało

Proszę o szczególniejsze instrukcje

Dziekuj!!

Alma