Fotki z mojej dzialeczki:)

1. Data: 2004-01-23 10:41:40

Temat: Fotki z mojej dzialeczki:)
Od: "Abakus" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie:)
Zrobilem prowizoryczna stronke (slaby ze mnie internauta) i dalem tam kilka
fotek z mojej dzialki. Jeszcze bedzie ich wiecej tylko ciagle jest
przebudowa mojego
ogrodu i wczesna wiosna dodam wiecej fotek z postepow pracy.
oto adres http://spergel.w.interia.pl/3.html
pozdrawiam Abakus

2. Data: 2004-01-23 11:46:52

Temat: Re: Fotki z mojej dzialeczki:)
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobilem prowizoryczna stronke
/.../
> oto adres http://spergel.w.interia.pl/3.html

Buuuu.... stronka ma wziecie ! :-)
Mnie niestety wpuscilo tylko na dwie pierwsze strony :-( Musze odstac w
kolejce do Twego ogrodu ! Strasznie wolno wczytuja sie fotki na stronie
tytulowej :-(
Kolejna strona z obrazkami, ale niestety, wyswietlil sie tylko jeden. Reszta
wygladala, jakby ich albo nie bylo, albo mialy zle odnosniki. Z reszata,
mozliwe, ze Interia w zwiazku z tym limitem transferu nie dala mi ich
ogladnac :-(((

Pozdrawiam
Asia

3. Data: 2004-01-23 22:18:04

Od: "Abakus" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał > /.../

> Strasznie wolno wczytuja sie fotki na stronie
> tytulowej :-(

Niestety tak sie dzieje, dosc dlugo sie to wszystko otwiera:(
Ale to zalezy od dnia, czasami otwiera sie szybciutko.
Na wiosne bedzie mozna moje fotki ogladac na innej stronie i tamte beda sie
szybko sciagac.
pozdrawiam Abakus

4. Data: 2004-01-23 22:37:14

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abakus" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie:)

Hm...piękny pies.
Anna

5. Data: 2004-01-24 00:14:31

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobilem prowizoryczna stronke (slaby ze mnie internauta) i dalem tam
kilka
> fotek z mojej dzialki. Jeszcze bedzie ich wiecej tylko ciagle jest...

Ładne zdjęcia i ładny ogród. Pies też ładny.
Wolne miejsca na skalniakach szybko się pokryją.

Stronka też fajna i nie wygląda na prowizoryczną.
Ma tylko jedną wadę - za duże pliki ze zdjęciami.
Takie miniaturki nie powinny mieć więcej jak 20 KB,
a maja prawie po dwieście. Powiększenia też warto by
o połowę odchudzić. W dobrym guście jest jak cała strona
wraz z grafiką nie przekracza 200 KB. Załadowanie
Twojej strony przez modem to masakra :-(
... no i bardzo duży transfer.

Arkadiusz Prażmowski
http://oczko4you.republika.pl/centrum.html

6. Data: 2004-01-24 19:11:49

Od: "Abakus" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AurorA" <o...@o...pl> napisał

> Ładne zdjęcia i ładny ogród. Pies też ładny.
bardzo dziekuje:)
> Wolne miejsca na skalniakach szybko się pokryją.
teraz twa jeszcze rozbudowa jednej czesci i na wiosne zaczne obsadzac ta
czesc wybranymi roslinami.

> Ma tylko jedną wadę - za duże pliki ze zdjęciami.
Tak jak wspominalem slaby ze mnie internauta, ciesze sie z tego co napisales
nie pomyslalem ze beda takie problemy
z sciaganiem tych fotek czlowiek sie uczy caly czas:). Juz troszke
pozmienialem ale nie wiem czy dziala bo tez nie moge obejzec fotek
ale narozrabialem:(
Niedlugo moje zdjecia beda dostepne na stronie mojej siostry i wyedy juz nie
bedzie problemow.
jeszcze raz dziekuje za napisanie mi na czym polega problem ze sa takie
problemy z wejsciem na ta stronke.
pozdrawiam goraco
Abakus

7. Data: 2004-01-24 19:50:21

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"AurorA" <o...@o...pl> wrote in message news:buudf6$5mq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ładne zdjęcia i ładny ogród. Pies też ładny.
> Wolne miejsca na skalniakach szybko się pokryją.

Czym sie pokryja? Czy to ma jakis zwiazek z psem? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2004-01-24 19:52:07

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Abakus" <s...@w...pl> wrote in message news:buug40$38l$1@absinth.dialog.net.pl...

> na czym polega problem ze sa takie
> problemy z wejsciem na ta stronke.

Na braku adresu strony?

Podrowienia,
Michal

9. Data: 2004-01-24 20:05:52

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AurorA" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wraz z grafiką nie przekracza 200 KB. Załadowanie
> Twojej strony przez modem to masakra :-(

Ja mam modem i nie obejżałam, zabrakło mi niestety cierpliwości :(

Pozdrawiam
Kaśka

10. Data: 2004-01-24 23:01:33

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym sie pokryja? Czy to ma jakis zwiazek z psem? :-)
> Michal

Pokryją się rozchodnikami, rojnikami...
Z psem ma to związek tylko taki, że jak już się pokryją
to nie będzie mógł się tak wylegiwać.
Arkadiusz Prażmowski
http://oczko4you.republika.pl/centrum.html

Wyroby firmy Complex