Fotki z mojej dzialeczki:)

11. Data: 2004-01-25 09:32:21

Temat: Re: Fotki z mojej dzialeczki:)
Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl>
> Użytkownik "AurorA" <o...@o...pl>
[...]
Niestety.

Może to i lepiej.
;-)

> Ja mam modem i nie obejżałam, zabrakło mi niestety cierpliwości :(

Cytując Autora:
"Naprawde warto sie odwarzyc:)"
:-(
--
Pozdrawiam, Jerzy
PS

12. Data: 2004-01-25 11:34:22

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abakus" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie:)
> Zrobilem prowizoryczna stronke (slaby ze mnie internauta) i dalem tam
kilka
> fotek z mojej dzialki.

Chwalących będzie wielu, dlatego ja nie muszę. Prawdą jest, że jestem
jeszcze słabszym internautą niż Ty szanowny Abakusie. Na temat zdjęć nie
chcę się wypowiadać, bo wolę być ludziom życzliwy. Ale dwie sprawy mi się
zwyczajnie nie podobają. Po pierwsze - tło Twojej strony jest fatalne (kolor
przygnębiający) i ortografia, zresztą pewnie sam to już wiesz. Po drugie
iglak przycięty jak pokojowy dupelek (czytaj pudelek) na wystawę. Brrrrrrrr,
aż mnie otrzepało. Wyobraź sobie jak to drzewo wstydzić się musi swego
wyglądu. To jednak tylko moje prywatne zdanie.

Pozdrawiam życzliwym pozostający skryba.

13. Data: 2004-01-25 11:51:04

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abakus" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Witajcie:)
> Zrobilem prowizoryczna stronke(...)
pozdrawiam Abakus

Czy piesek czasem nie nazywa sie Amant? :-)

Magda

14. Data: 2004-01-25 13:02:41

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> PS
> I nie idzie mi o brak części polskich liter czy też styl wypowiedzi ale o

No i stało się, błąd popełniony, przyczepiłes się. W ramach pokuty
przepiszę, sto razy na kartce obejrzałam, obejrzałam itd.. Może być?

Pozdrawiam,
Kaśka

15. Data: 2004-01-25 13:27:42

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl>
> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl>
>
> No i stało się, błąd popełniony,

Każdemu się zdaży, naprawdę.

> przyczepiłes się.

Gdzie? Czysty przypadek. Zresztą to nie było do Ciebie.

> W ramach pokuty przepiszę, sto razy na kartce obejrzałam, obejrzałam itd..

Nie rób tego, już na pewno zapamietasz.

> Może być?

Nie trać czasu, korzystaj z opcji słownika.
;-)
pozdr. Jerzy

16. Data: 2004-01-25 15:00:47

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl>

> Każdemu się zdaży, naprawdę.

Wiem o tym, zreszta na ponad tysiąc postów jakie posłałam wiem o dwóch
bykach, które popełniłam, nie jest tak źle :)

> Gdzie? Czysty przypadek. Zresztą to nie było do Ciebie.

Troszkę do mnie też, chyba :))

> Nie rób tego, już na pewno zapamietasz.

Za późno, moge podrzeć kartke jedynie :)

> Nie trać czasu, korzystaj z opcji słownika.

Nie mam :(((

Pozdrawiam,
Kaśka

17. Data: 2004-01-25 15:02:10

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"ogrodowy skryba" <s...@w...pl> wrote in message

> [...]
> aż mnie otrzepało. Wyobraź sobie jak to drzewo wstydzić się musi swego
> wyglądu. To jednak tylko moje prywatne zdanie.

A ja sie ciesze ze strony Abakusa. Jestem zajadlym wrogiem ciecia iglakow,
a jego strona dobitnie demonstruje jak okropne efekty to przynosi. Chociaz,
jak dobrze pomyslec, to moze pasuja one do przedstawionych na fotkach
wykopalisk archeologicznych :-(

Przepraszam, Abakusie, jesli Cie urazilem, ale naprawde moje rady sa:
a) Daj spokoj biednym iglakom.
b) Wywal te kamienie, albo zgromadz je wszystkie na jakiejs duzej kupie.

A pies przepiekny.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

18. Data: 2004-01-25 15:29:22

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl>

> Nie mam :(((

Masz pod Wordem.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

19. Data: 2004-01-25 15:35:43

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu>
> [...]
> wykopalisk archeologicznych :-(
>
> Przepraszam, Abakusie, jesli Cie urazilem, ale naprawde moje rady sa:

No właśnie.

> b) Wywal te kamienie, albo zgromadz je wszystkie na jakiejs duzej kupie.

Tylko nie na kupie.
Z tego połupanego zrobić murki oporowe a otoczaki wykorzystać na
wybrukowanie dróżki.

--
Pozdrawiam, Jerzy

20. Data: 2004-01-25 15:50:41