Fotki z mojej dzialeczki:)

51. Data: 2004-01-26 18:35:06

Temat: Re: Fotki z mojej dzialeczki:)
Od: "Abakus" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Nie spodziewalem sie az takiej krytyki jaka otrzymalem z niektorych
wypowiedzi:(
Dziekuje za mile slowa od odob ktorym moja dzialka sie podobala:)
Domyslalem sie ze dostane troszke "pouczen" i nawet na to czekalem bo na
opini innych sie ucze. Ale z wypowiedzi
ktore czytalem odebralem wielka niechec do mnie i mojej pracy, jest to
bardzo przykre doswiadczenie:(
Pracuje nad moja dzialka zeby byla choc troszke atrakcyjna, dopiero wszystko
sie zmienia, ta czesc ktora byla jeszcze nie obsadzona zaczolem robic 28
grudnia 2003 roku. 27 grudnia tam rosla jeszcze trawa. I wiem ze jeszcze
przedema troszke pracy czeka.
Juz usunelem cala zawartosc strony!
Pozdrawiam goraco.
Abakus

52. Data: 2004-01-26 18:57:58

Od: "Abakus" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał

> Tak myslalam ;-).
> No to znamy sie z forum
> Pozdrowienia
>
> Magda

Bardzo sie ciesze, ale ten swiat jest maly:)
Amant na dzialce czuje sie wspaniale, jest to prawdziwy ogodnik:))
Pozdrawiam goraco
Abakus

53. Data: 2004-01-26 19:31:21

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abakus" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie.
> Nie spodziewalem sie az takiej krytyki jaka otrzymalem z niektorych
> wypowiedzi:(

To nie była krytyka tylko słowa otuchy.
;-)

> Dziekuje za mile slowa od odob ktorym moja dzialka sie podobala:)

Są tacy pochlebcy, to prawda.
:-)

> [...]
> opini innych sie ucze. Ale z wypowiedzi
> ktore czytalem odebralem wielka niechec do mnie i mojej pracy, jest to

Tylko nie mów, że się przejąłeś tym co mówią inni?
Jak chcesz to poczytaj w archiwum jak tutaj kiedyś traktowano nowych.
Ale oni za nic sobie te przytyki mieli.
:-)

> [...]
> sie zmienia, ta czesc ktora byla jeszcze nie obsadzona zaczolem robic 28
> grudnia 2003 roku. 27 grudnia tam rosla jeszcze trawa. I wiem ze jeszcze

Pracy to masz na wiele lat i o to chodzi.
:-)

> Juz usunelem cala zawartosc strony!

Dlaczego? Nie rób tego. Popraw tylko teksty (zamień).

> Pozdrawiam goraco.

Również pozdrawiam Jerzy

54. Data: 2004-01-26 19:58:44

Od: "Abakus" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał > :-)

> Dlaczego? Nie rób tego. Popraw tylko teksty (zamień).

Mysle ze faktycznie nie wyglada to najlepiej.
Niestety udalo mi sie usunac tylko fotki a tekst zostal w tym linku co
podalem w pierwszej mojej wypowiedzi:(
Wiem ze jeszcze przedemna wiele pracy ale pomyslow mi nie brakuje i je
realizuje z roznym skutkiem ale najlepiej sie ucze na swoich bledach.
dziekuje za wszystko.
Abakus

55. Data: 2004-01-26 20:09:44

Temat: Odp: Fotki z mojej dzialeczki:)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JerzyN <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bv3pt6$ed3$...@n...news.tpi.pl...

> Tylko nie mów, że się przejąłeś tym co mówią inni?
> Jak chcesz to poczytaj w archiwum jak tutaj kiedyś traktowano nowych.
> Ale oni za nic sobie te przytyki mieli.

A pewnie! Tak mnie kopali gdy nowy byłem, ze siniaków do dzisiaj nie mam
:-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

56. Data: 2004-01-26 20:11:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Abakus" <s...@w...pl> wrote in message news:bv3ml6$d8l$1@absinth.dialog.net.pl...

> Ale z wypowiedzi
> ktore czytalem odebralem wielka niechec do mnie i mojej pracy

Absolutnie nie czuje niecheci do Ciebie. Nie bede kwestionowal, ze
nie spodobal mi sie efekt Twojej pracy, tego sie nie wypre. Natomiast
za forme mojego postu przepraszam.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

57. Data: 2004-01-26 21:07:01

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bv34s0$ddo$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Co zaś
> się tyczy mojej przestrogi typowo BeHaPowskiej. Bliski przyjaciel
upadłszy
> kolanem na ostrą krawędź kamienia początkowo zdarzenie
zbagatelizował.

No to ja bym na Twoim miejscu propagowała raczej niezwłoczne udanie
się po pomoc lekarską dobrej jakości, niż wyeliminowanie z ogrodu
murków . Rozbić sobie kolano można o: schody, motykę, stolik od
"kompletu wypoczynkowego, jak również na prostej drodze, ale nie
jesteśmy w stanie wszystkich tych rzeczy wyeliminować.

z całym szacunkiem dla tragedii
Ewa
(z kilkoma starymi bliznami i aktualnym szczepieniem przeciwtężcowym)

58. Data: 2004-01-26 21:35:50

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bv3ml6$d8l$1@absinth.dialog.net.pl Abakus
<s...@w...pl> napisał(a):

> Ale z wypowiedzi
> ktore czytalem odebralem wielka niechec do mnie i mojej pracy, jest to
> bardzo przykre doswiadczenie:(

Hejka. Potrafisz Abakusie, racjonalnie uzasadnić skąd by miała się wziąć
ta niechęć do Ciebie i to tak nagle, od pierwszego wejrzenia? To, że jest Ci
przykro jest zrozumiałe, ale czy uważasz, że lepsze są miłe lecz nieszczere
recenzje? Zamiast czuć osobistą urazę do krytyków, może lepiej zadać sobie
pytanie: a może mają oni choć trochę racji?

> [...]
> robic 28 grudnia 2003 roku. 27 grudnia tam rosla jeszcze trawa. I wiem ze

Najważniejsze jest to, żeby Twój ogród podobał się Tobie, żebyś się w
nim dobrze czuł i czerpał satysfakcję z pracy w nim. Reszta to szczegół. ;-)
Pozdrawiam optymistycznie Ja...cki

59. Data: 2004-01-26 22:12:33

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z całym szacunkiem dla tragedii
> Ewa
> (z kilkoma starymi bliznami i aktualnym szczepieniem przeciwtężcowym)

Fikołek na drewnianych schodach ?

Pozdrawia uważnie boletus

60. Data: 2004-01-27 07:32:24

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Abakus
(...)
> Ale z wypowiedzi
> ktore czytalem odebralem wielka niechec do mnie i mojej pracy, jest to
> bardzo przykre doswiadczenie:(
> Pozdrawiam goraco.
> Abakus

Czytałem te wypowiedzi i sadzę że przesadzasz, krytyka dotyczyła sposobu w
jakim tworzysz ogród a nie dotyczytła Twojej osoby.
Pozdrawiam, Bogusław

Wyroby firmy Complex
Myosurus minimus L.
po trzecie