Fotki z mojej dzialeczki:)

101. Data: 2004-01-28 17:33:26

Temat: Re: Fotki z mojej dzialeczki:). Dlugie.
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w
wiadomości news:bv86o5$oso$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Podłączam się nie mniej ciekawski Jerzy

U mnie wokól domu pałętało się kilka takich starych cegieł,
leżały kilkanaście lat na wolnym powietrzu i nic.
Wprawdzie nie były użytkowane w charakterze ścieżek, ale mam
wrażenie że są nie do zdarcia. Kiedyś przetestowałam taką
jedną młotkiem i nic.
Powoli zaczęlam je wykorzystywać:-)
Na szczęście nie mam problemu z rozpoznaniem, bo są trochę
większe od tych nowszych (które też się pałętały).
Nie wiem ile lat mogą miec te cegły, ale na pewno nikt ich
już tam nie zwoził i nie kupował po śmierci dziadka, czyli
jakieś 30 lat najmniej. Czasem jeszcze przekopując trawnik
na nowe rabaty uda mi się trafić szpadlem w taką cegłę -
wyłuskuję je z pietyzmem:-)

Pozdrawiam
Marta

102. Data: 2004-01-28 18:12:46

Temat: Re: było: Fotki. Jest: cegła
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dgff1057ki84lniub98833hcfqvsrqratg@4ax.com...

> Swego czasu odzyskiwałam stare cegły z rozbieranej chałupki.
> Jedne przy uderzeniu młotkiem pękały, drugie dzwoniły pięknym
> dźwiękem. Te dzwoniące były trwałe

To jest zresztą podstawowe kryterium, niestety, niejednoznaczne. Cegły
"bezdźwięczne" też mogą wytrzymać dłużej. Jest ryzyko, jest zabawa ;-)

> Pamiętam że kiedyś w Świecie Ogrodów chyba Geoff Hamilton ś.p.
> pokazywał jak układać ścieżki i wykorzystywał do tego stare
> dachówki, kawałki płyt kamiennych. cegły i coś tam jeszcze.

Ceramiczne rurki drenarskie, w których sadził roślinki :)
Materiał dający duże możliwości, tylko cosik trudny do zdobycia
ostatnio :(
Geoff Hamilton w ogóle miał nieortodoksyjny stosunek do urządzania
ogrodu :)

Pozdrawiam śmieciarsko-gruzowiskowo
Ewa

103. Data: 2004-01-28 18:33:46

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" napisał > I jakie wnioski, ja
zawęziłem do trzech.. czterech

Ja zawęziłem do dwóch:
-Olympus C-750 UZ
-Fuji S 5000
Podobne gusty i wymagania :-)))))))))
Chyba najtaniej (z dodatkami) http://www.e-cyfrowe.pl/
Pozdr. Jurek

104. Data: 2004-01-28 19:08:27

Temat: Jerzy W.
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Odezwij się na priv.
Odrzuca moje posty.
:-) Bogusław

105. Data: 2004-01-28 19:16:25

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jerzy Wierzchnicki
(...)

> Ja zawęziłem do dwóch:
> -Olympus C-750 UZ
> -Fuji S 5000
> Podobne gusty i wymagania :-)))))))))
> Chyba najtaniej (z dodatkami) http://www.e-cyfrowe.pl/
> Pozdr. Jurek

A co sądzisz o tym...
Jak połączymy siły to Olympus C-750 będzie jeszcze taniej...
http://www.aparaty.ua.pl/opisy/sony_v1.php
:-) Bogusław

106. Data: 2004-01-28 19:49:02

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" napisał > A co sądzisz o tym...
> Jak połączymy siły to Olympus C-750 będzie jeszcze taniej...
> http://www.aparaty.ua.pl/opisy/sony_v1.php

Nieźle! Nawet z dodatkową pamięcią 128MB za 259,- i tak taniej!!
Pozdr. Jurek
P.S. Ale na tej stronie nie ma nic o "łączeniu sił" ;-((((, rozumiem , że
chodzilo o to, że dwa powinny być taniej.
Dla nie wtajemniczonych to są rozmowy o ogodach, tyle że w obiektywie ;-))

107. Data: 2004-01-28 19:50:42

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Nikon Coolpix 4300 ze względu na makro...

Szczerze, makro [1] w Nikonie (Coolpix 880) było jednym z decydujących
czynników gdy kupowałem swój. Wody w Moszczenicy już sporo upłynęło, a
z wybotu (i makra) jestem zadowolony.

Pozdrawiam,
Grzesiek
[1] np. http://www.sapijaszko.net/makro.jpg
--
Felicjan, co rodem był z Nysy,
Prowadził na noce zapisy.

108. Data: 2004-01-28 21:05:26

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Bogusław Radzimierski" napisał > A co sądzisz o tym...
>
> Nieźle! Nawet z dodatkową pamięcią 128MB za 259,- i tak taniej!!

W dodatku dostajesz oryginalny kartonik! :-)))

Bardziej na serio: nie jest dla mnie calkiem jasne jaka jest zaleta
posiadania aparatu wielomegapikselowatego, jezeli nie jest sie
profesjonalnym fotografem. Na strone i tak najlepsze sa rozmiary
640x480 (to daje 307200 pikseli), a jesli chce sie drukowac na
wlasne potrzeby, a nie na wystawe zdjec, to znacznie wazniejsze
jest oprogramowanie i drukarka. Niedawno kupilem drukarenke
Kodaka Easy Share printer dock 6000 i nawet ze zdjecia 640x480
wychodza z niej odbitki 10x14 cm o jakosci porownywalnej ze
zdjeciami zrobionymi przy pomocy kalsycznego aparatu.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

109. Data: 2004-01-28 21:09:48

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Bo jak rozumiem to nie żaden klinkier, tylko stara zwykła
> cegła?

Cegły klinkierowe taniej ,o wiele ,można nabyć w hurtowniach materiałów
budowlanych.
Nie takie prosto z palety i czasem z lekka nadtłuczone lub pęknięte , z
różnych partii , a tym samym różniące się barwą.
Odpady i zwroty.
Na ścieżki wystarczająco dobre.

Pozdrawiam
Teresa

110. Data: 2004-01-28 22:56:11

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdr. Jurek
> P.S. Ale na tej stronie nie ma nic o "łączeniu sił" ;-((((, rozumiem , że
> chodzilo o to, że dwa powinny być taniej.

Batman miał na myśli ściepę powszechną:-)

Pozdrawia trzeźwo boletus

Wyroby firmy Complex
Myosurus minimus L.
po trzecie