Fotki z mojej dzialeczki:)

121. Data: 2004-01-29 07:43:21

Temat: Re: było: Fotki. Jest: cegła
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Jan 2004 19:12:46 +0100, "T.W."
<t...@w...pl> wrote:

>Ceramiczne rurki drenarskie, w których sadził roślinki :)
>Materiał dający duże możliwości, tylko cosik trudny do zdobycia
>ostatnio :(

Można zastąpić rurkami kanalizacyjnymi z pcv :))) Dostępne od
ręki w co najmniej 2-3 kolorach i wielu rozmiarach...

>Geoff Hamilton w ogóle miał nieortodoksyjny stosunek do urządzania
>ogrodu :)

Ależ chciałabym znowu obejrzeć ten serial.

Pozdrawiam,
Anka

122. Data: 2004-01-29 08:06:57

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Można zastąpić rurkami kanalizacyjnymi z pcv :))) Dostępne od
> ręki w co najmniej 2-3 kolorach i wielu rozmiarach...
hehe
a z opon mozna cale klomby/skalniaki robic
i tez dostepne rozne wielkosci
:))
do tego pasowaly bystylem
plastykowe butelki na obwodki
sciezki mozna by wylozyc
linoleum albo jakas inna wykladzina PCV
(kolorow i nadruku faktur bez liku)
:)
po co tez sadzic prawdziwe rosliny
w handlu jest do kupienia chyba wiekszosc kwiatow
oczywiscie z tego samego tworzywa
:)
oczywiscie aby nie rosly chwasty
cala ziemie trzeba przykryc czarna folia
i otrzymamy najmniej pracochlona wersje ogrodu dla leniwych
:)
z pozdrowieniami i uasmiechami
_hehehe

123. Data: 2004-01-29 08:12:43

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl>

> Ależ chciałabym znowu obejrzeć ten serial.

Zobacz, może to ci pomoże?
http://glinki.com/?l=59Xq

--
Pozdrawiam, Jerzy

124. Data: 2004-01-29 08:19:26

Temat: Re: Fotki z mojej dzialeczki:). Dlugie.
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ghch10p6n056gilfih4ps02utov9vib9vj@4ax.com...

> A to już trzeba mieć działkę w dobrej okolicy, jakieś Mazury,
> góry czy gdzieś tam.

Z górami to nie tak hop, obowiązuje tradycyjna góralska mentalność:
"leży, jeść nie woła."
Co przekłada się na: dopóki się ktoś nie zainteresuje, to takie
kamienie nie są nic warte, ale jak ktoś zapyta, to ho-ho, zaśpiewamy
taką cenę, że w centrum ogrodniczym w środku miasta będzie taniej :(
Albo wersja druga: "ni, bo się kiedyś przydo". A potem czwarte
pokolenie się o to potyka za stodołą.
Autentyczne, dotyczy wszystkiego, nie tylko kamieni.

Pozdrawiam
Ewa

125. Data: 2004-01-29 08:30:35

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można zastąpić rurkami kanalizacyjnymi z pcv :))) Dostępne od
> ręki w co najmniej 2-3 kolorach i wielu rozmiarach...

Mogę taki przykład pokazać, nawet niedaleko ode mnie to jest.
;-)))

Mnie się podobały jego ogrody i pomysły. Robił cos z niczego i
gustownie.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

126. Data: 2004-01-29 08:45:27

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>
> From: "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl>
> a z opon mozna cale klomby/skalniaki robic; do tego pasowaly bystylem
plastykowe butelki na obwodki; linoleum albo jakas inna wykladzina PCV;
(kolorow i nadruku faktur bez iku); kwiatow oczywiscie z tego samego
tworzywa; oczywiscie aby nie rosly chwasty; cala ziemie trzeba przykryc
czarna folia
> i otrzymamy najmniej pracochlona wersje ogrodu dla leniwych

Wiem, wiem, odgryzasz się za te czaplę siwą.
Ja gdybym dostał [a nie dostałem] to za nic w świecie bym jej nie
pomalował.
Bo i po co. Przecież taka "naga" jest piękna.
A zdjęcia tego co wymieniasz w każdej chwili mogę zrobić i pokazać ku
przestrodze.
A swoja droga dlaczego twierdzisz, że to będzie najmniej pracochłonna
wersja?
Myślę, że droga którą ty obrałeś (kamień) jest mniej pracochłonna.
Postawić trochę trudno (samemu) ale potem na wieki spokój.
Jeszcze Twoi potomkowie będą się zastanawiać co z tym dalej zrobić.
Rozbudować czy przerobić na romantyczne ruiny.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

127. Data: 2004-01-29 08:53:45

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl>
> [...]
> kamienie nie są nic warte, ale jak ktoś zapyta, to ho-ho, zaśpiewamy
> taką cenę, że w centrum ogrodniczym w środku miasta będzie taniej :(
[...]

Przecież te ICH góry są bezcenne, i tylko do oglądania (kto bywa wie o
co chodzi).
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

128. Data: 2004-01-29 08:57:43

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Jan 2004 09:12:43 +0100, "JerzyN"
<N...@m...pl> wrote:

>Zobacz, może to ci pomoże?
>http://glinki.com/?l=59Xq

To program do projektowania? Ładna okładka :)
Chyba mi nie pomoże. Po dwóch próbach stworzenia planu działki w
dwóch programach zrezygnowałam z projektowania. Samo musi się
udać, projektownie to zbyt sciężka praca :)

Pozdrawiam,
Anka :)

129. Data: 2004-01-29 08:57:44

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Jan 2004 09:19:26 +0100, "T.W."
<t...@w...pl> wrote:

> [...]
>pokolenie się o to potyka za stodołą.
>Autentyczne, dotyczy wszystkiego, nie tylko kamieni.

Jak pięknie to ujęłaś!
Wiem, że tak jest, bo jedną moją połową jestem stamtąd i
wyjątkowo dobrze to czuję :))) Takie podejście do życia jest
dziedziczne :> Zabrakło nam tylko w genach zdolności kupieckich
:))) za to magazynować rupiecie potrafimy, że hej.

Pozdrawiam,
Anka

130. Data: 2004-01-29 10:11:55

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dwóch programach zrezygnowałam z projektowania. Samo musi się
> udać, projektownie to zbyt sciężka praca :)

Ale masz w nim dużo zdjęć z przykładami aranżacji tegoż pana.
Cena jest przystępna a zdaje się, że na innej stronie kosztuje bodajże
$5.
--
Pozdrawiam, Jerzy

Wyroby firmy Complex