Fotogaleria Ogród 2004-wiosna,lato,jesień.

51. Data: 2004-11-05 21:47:09

Temat: Re: Fotogaleria Ogród 2004-wiosna,lato,jesień.
Od: "FryceQ :\)" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie się ten ogród nie podoba.
> Za dużo roślin.
>
> Pozdrawia misz masz boletus

No,cóź nie każdemu wszystko musi sie podobać .
Na szczescie to mój ogród , a nie Twój.

52. Data: 2004-11-05 22:02:55

Od: "FryceQ :\)" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak btw. mam pytanie: czy to jedno z wielu na zdjeciu 'lato 2' to Yucca
> flaccida 'Golden Sword'? Bo tak wyglada.. Czy juz ja zimowales? Jestem
zywo
> zainteresowana jej mrozoodpornoscia i konieczna gruboscia okrycia :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

> Witaj,
To Yucca filamentosa ( juka nitkowata) ,zimowała,wystarczy okrycie z gałązek
jedliny.

53. Data: 2004-11-05 23:32:08

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem jak się wyrazić aby nie obrazić szanownego grona grupowiczów,
> ale trochę brak tam "oddechu". Może gdy cześć kwiatów przekwitnie i siła
się
> trochę uspokoi ogród nabierze subtelnego smaczku ... Może jakby kolory
zdjęć
> były mnie jaskrawe ... i pewnie w rzeczywistości takie są ...
>
> Serdecznie Miłka

Dyplomatycznie to ujęłaś.
I tutaj mogę przychylic się do Twojej opini.
Coś jakby brakuje, a czegoś tam jakby w nadmiarze.
Czyżby nić porozumienia??? Odczuć podobnych???

Pozdrawiam
skryba

54. Data: 2004-11-05 23:37:50

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FryceQ :)" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> No,cóź nie każdemu wszystko musi sie podobać .
> Na szczescie to mój ogród , a nie Twój.
> Pozdrawiam

boluś nie ma ogrodu i kożdemu zowiści.
Ale co komu do jemu jak jemu do komu.
Powiedz temu cieńkiemu gizdowi:
Jo jest w swoim domu.
:-)))

Pozdrawiam
skryba

55. Data: 2004-11-06 06:43:20

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> [...]
> trochę uspokoi ogród nabierze subtelnego smaczku ... Może jakby kolory zdjęć
> były mnie jaskrawe ... i pewnie w rzeczywistości takie są ...

Myślę, że chyba nikogo nie obrażasz. Jednym się taki przepych podoba
innym nie. No ale ponoć o gustach się nie dyskutuje:-) Faktycznie widać
tu ogrom pracy, jesli rzeczywiście tylko w weekendy to jestem pełna
podziwu. Przyznaję, ze mnie taki ogród raczej by przytłoczył niż
zrelaksował.
A swoje zdanie możesz (nawet powinnaś) mieć, po to jest ta grupa miedzy
innymi:-)

Zawsze powtarzam: Mój ogród, jest tylko mój i to mnie się ma podobać, ja
mam sie czuć w nim dobrze. Ale jeśli zaprasza sie gości i publikuje
zdjecia na grupie to z krytyką należy sie liczyć. Oby ona konstruktywna
była:-)

Pozdrawiam
Marta

56. Data: 2004-11-06 09:00:15

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I tutaj mogę przychylic się do Twojej opini.
> Coś jakby brakuje, a czegoś tam jakby w nadmiarze.
> Czyżby nić porozumienia??? Odczuć podobnych???

Myślę że w tej kwestii możemy podać sobie ręce na zgodę ... może byłeś
jednym z mych wybawicieli w bajce czy też stałeś mi na drodze ???
;-)

Serdecznie Miłka

57. Data: 2004-11-06 09:08:06

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę że w tej kwestii możemy podać sobie ręce na zgodę ... może byłeś
> jednym z mych wybawicieli w bajce czy też stałeś mi na drodze ???
> ;-)
>
> Serdecznie Miłka

Dobrze, że nie napisałem swego wątku do tej bajki. :-)))

Pozdrawiam
skryba

58. Data: 2004-11-06 09:15:43

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| To Yucca filamentosa ( juka nitkowata) ,zimowała,wystarczy okrycie z
gałązek
| jedliny.

To ja jeszcze drążąc temat - wytrzymała zimę 2002/2003 czy tylko
zeszłoroczną? Chętnie bym zapuściła taką jukę u siebie w ogrodzie;-)

Pozdrawiam, Basia.

59. Data: 2004-11-06 09:30:17

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No,cóź nie każdemu wszystko musi sie podobać .

> Na szczescie to mój ogród , a nie Twój.
> Pozdrawiam

Czy Twój ?
Codziennie spotykam identyczne kompozycje
w czasopismach ogrodniczych.

Pozdrawia obiektywnie boletus

60. Data: 2004-11-06 09:35:41

Od: "FryceQ :\)" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja jeszcze drążąc temat - wytrzymała zimę 2002/2003 czy tylko
> zeszłoroczną? Chętnie bym zapuściła taką jukę u siebie w ogrodzie;-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Witaj
Juki były sadzone wiosną 2002 ,tak wiec przetrzymały już 2 zimy. A tak swoją
drogą w ogrodzie w sąsiedztwie na zimę nie okrywają niczym. Ja jednak uważam
,że młode juki winny być okrywane i tak czynię.Ze swej strony radzę posadzić
wiosną, lepiej się przyjmują. Powodzenia :).

Pozdrawiam, Edward

zarośnięta działka
wykrakaliście:(
Jakie podloze pod trawnik ?