Fotogaleria Ogród 2004-wiosna,lato,jesień.

41. Data: 2004-11-04 22:25:16

Temat: Re: Fotogaleria Ogród2004-wiosna,lato,jesień.
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>

> Tak, to jest wazne, no bo jakby to, co jest pod brzuszkiem
> dostalo sie do rozdrabniacza... - lepiej nie myslec co by bylo :-(
:))))
jak dbasz
tak masz
dobrego sprzetu nie zostawia sie pod golym niebem
:PPP
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

42. Data: 2004-11-04 22:52:20

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mełł.
>
> Po-polsku ;-)
>
> --
> richo

Toż wiem, lecz specowi trza prostym
pisać językiem.

Pozdrawia spec/jalistycznie boletus

43. Data: 2004-11-05 07:27:05

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> A mnie nie tyle się nie nie_podoba co czasem uważam że wiosna jest w
> pewnym sensie ładna i kiczowata ... to tak jak z zachodzącym słońcem nad
> morzem ...
>
> Serdecznie Miłka

Czy chcesz powiedzieć, że ten ogród wydaje się Tobie kiczowaty?
:-)
Pozdrawiam
skryba

44. Data: 2004-11-05 08:17:28

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie się podoba, innym może sie nie podobać, ale z pewnościa włożono w
niego całą masę pracy!!!
Jestem pełna podziwu Frycqu i moje gratulacje :)))
Przy okazji mam pytanie: jak sie nazywa ten krzaczek obsypany białym
kwieciem na zdjęciu Wiosna 2?
pzdr podziwiajaca Kuleczka

45. Data: 2004-11-05 11:55:49

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FryceQ :)" <f...@o...pl> napisał

> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_fryceq
>
> Pozdrawiam serdecznie

Czy, podobnie jak mnie, nie wydaje się Wam, że zdjęcia pochodzą z ogrodu
boletusa. Przecież nie byłby tak niegrzeczny, by bluzgać bez opamiętania po
cudzym ogrodzie:)? Marzyłyby mi się tak zadbane roślinki:)
Gabi

46. Data: 2004-11-05 12:25:12

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GabiS" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
po
> cudzym ogrodzie:)? Marzyłyby mi się tak zadbane roślinki:)

To boletus ma ogród????
A to niespodzianka
:-))))

Pozdrawiam
skryba

47. Data: 2004-11-05 12:27:23

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
Obaj już mamy
> po kilka hektarów ziemi.
>
> Pozdrawia w zapasie boletus

Gdzie kupiłeś takie duże doniczki?
:-)))))

Pozdrawiam
skryba

48. Data: 2004-11-05 15:36:45

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po
> cudzym ogrodzie:)? Marzyłyby mi się tak zadbane roślinki:)

Ogród jak wszystkie, nic specjalnego.

Pozdrawia obiektywnie boletus

49. Data: 2004-11-05 15:58:00

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy chcesz powiedzieć, że ten ogród wydaje się Tobie kiczowaty?
> :-)
> Pozdrawiam
> skryba

Nie wiem jak się wyrazić aby nie obrazić szanownego grona grupowiczów,
ale trochę brak tam "oddechu". Może gdy cześć kwiatów przekwitnie i siła się
trochę uspokoi ogród nabierze subtelnego smaczku ... Może jakby kolory zdjęć
były mnie jaskrawe ... i pewnie w rzeczywistości takie są ...

Serdecznie Miłka

50. Data: 2004-11-05 21:42:51

Od: "FryceQ :\)" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy okazji mam pytanie: jak sie nazywa ten krzaczek obsypany białym
> kwieciem na zdjęciu Wiosna 2?
> pzdr podziwiajaca Kuleczka
>
> Ten krzew to tawuła szara "Grefsheim" (spiraea cinerea),rośnie na
wszystkich glebach ogrodowych, dorasta do 2 m wys.
pozdrawiam równiez

zarośnięta działka
wykrakaliście:(
Jakie podloze pod trawnik ?