Fotyga ma bardzo dobra wymowę angielska

1. Data: 2010-10-25 12:23:02

Temat: Fotyga ma bardzo dobra wymowę angielska
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najnowsza nowosc od Drucha - i tu bym sie zgodzil, ze to jest jednak kliczny
przypadek alkoholik/anorektyk, w przeciwienstwie do Chirona, ktory chyba
raczej jest swiadomym klamczuszkiem.

2. Data: 2010-10-25 12:28:25

Temat: Re: Fotyga ma bardzo dobra wymowę angielska
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Najnowsza nowosc od Drucha - i tu bym sie zgodzil, ze to jest jednak
> kliczny
> przypadek alkoholik/anorektyk, w przeciwienstwie do Chirona, ktory chyba
> raczej jest swiadomym klamczuszkiem.

Niezłą ma wymowę, a na pewno ponadprzeciętnie dobrą jak na polskiego
polityka.

Co więcej, wydaje mi się, że to właśnie z powodu niezłego władania
angielskim zrobiła karierę u Kaczyńskich. Innego powodu nie znajduję.

Paweł

3. Data: 2010-10-25 12:39:28

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Niezłą ma wymowę,

Posluchaj zatem jak brzmi pytanie i jak odpowiedz.
http://www.youtube.com/watch?v=Vux4rjaafu8

> a na pewno ponadprzeciętnie dobrą jak na polskiego polityka.

Wybacz, ale polscy politycy nie sa tu tlem.
http://www.youtube.com/watch?v=jV9C5ZWojvs

BTW Jak czesto uzywasz angielskiego (ze sluchu)?

4. Data: 2010-10-25 12:42:50

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł" <z...@...ll> wrote in message news:ia3t4m$ag2$1@news.onet.pl...

> Niezłą ma wymowę, a na pewno ponadprzeciętnie dobrą jak na polskiego
> polityka.

Ma niezłą.

I znowu to co mowilem wczesniej -
poprzez emocje ludzie nie sa w stanie ocenic angielskiego Fotygi.

Druch

5. Data: 2010-10-25 12:43:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> Ma niezłą.

To juz nie bardzo dobra?

6. Data: 2010-10-25 12:49:33

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Posluchaj zatem jak brzmi pytanie i jak odpowiedz.
> http://www.youtube.com/watch?v=Vux4rjaafu8

Słuchałem. Najgorsze jest u niej flegmatyczne tempo, brak rytmu, to jest
całkowicie nieangielskie i wynika zapewne z powolności myślenia, bo po
polsku mówi niewiele szybciej. Wymowa poszczególnych słów jest natomiast
niezła.

> Wybacz, ale polscy politycy nie sa tu tlem.
> http://www.youtube.com/watch?v=jV9C5ZWojvs

Dla mnie są.

> BTW Jak czesto uzywasz angielskiego (ze sluchu)?

Oglądam anglojęzyczne programy informacyjne. Codziennie przynajmniej po
kilkanaście minut. A co?

W skrócie: akurat za angielszczyznę do Fotygi bym się nie przyczepiał, bo to
jej najmocniejszy punkt.

Paweł

7. Data: 2010-10-25 12:54:27

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słuchałem. Najgorsze jest u niej flegmatyczne tempo, brak rytmu, to jest
> całkowicie nieangielskie i wynika zapewne z powolności myślenia, bo po

To akurat wynika z tego, ze slabo wlada tym jezykiem.

> Oglądam anglojęzyczne programy informacyjne. Codziennie przynajmniej po
> kilkanaście minut. A co?

A to, ze pytam jakie masz osluchanie.

> W skrócie: akurat za angielszczyznę do Fotygi bym się nie przyczepiał, bo
> to jej najmocniejszy punkt.

Jesli to jest jej najmocniejszy punkt...

8. Data: 2010-10-25 12:57:50

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Posluchaj zatem jak brzmi pytanie i jak odpowiedz.
> http://www.youtube.com/watch?v=Vux4rjaafu8

posluchalem - dobrze wypowiada slowa,
chodzi mi o wymowe słów i budowe zdań.

Masz jakis razacy przyklad błedu? (poza zamiany hardcore -> hard)

Konkrety poprosze.

Pozdr,
Druch

9. Data: 2010-10-25 13:03:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Oct 2010 14:23:02 +0200, Ghost napisał(a):

> swiadomym klamczuszkiem.

Jakby możliwe było "nieświadome kłamstwo".
Powinszowac logiki.

10. Data: 2010-10-25 13:14:28

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakby możliwe było "nieświadome kłamstwo".
> Powinszowac logiki.

Jakby mozna bylo "winszowac logiki".

Pogratulowac umiejetnosci wycinania z kontekstu, jaekies to typowe dla
pisiakow.

Eksperyment "Fotyga"
Panie Janie kochany...
Prośba o ocenę